Abin hazırlandı ve seninle konuştuktan sonra sana kocaman sarıldı .Ve onlarla görüşmek için dışarıya çıktı.Abin gideli 5 dakika olmuştu ve onu şimdiden özlemiştin.En azından geri döneceğini biliyordun.Ona güveniyordun.15 dakika daha durdun ama kısa sürede uykun gelmişti.O yüzden şimdilik salonda uyumuştun.Uyandığında sabah olmuştu ve abin hala gelmemişti.Gerçektende korkmuştun.O sırada telefonun çaldı.
Alo?
Merhaba,siz Kiyomi Kobayashi'siniz,değil mi?
Evet,benim?
Kaybınız için özür dileriz.
Ne.?
Ryuu Kobayashi hayatını kaybetti.
Hayır..
Başınız sağolsun...
Telefonu kapattın.O zamandan sonra artık bir şey hissetmiyordun.Kalbinde sadece bir boşluk vardı.Ailende tek değer verdiğin kişi abindi.Ama artık o yok.Bavulunu aldığın gibi havaalanına doğru yola aldın.Havaalanında ki işlerini yaptıktan sonra koltukta öylece oturdun.O sırada her şey senin için bitmişti.Uçağın gelmesine 1 saat vardı.Ve zamanı geçindirmek amacıyla uyudun.Uyandığında herkes sıradaydı.Uyandın ve sıranın arkasına girdin.İşlerini yaptıktan sonra direkt uçağa bindin.Bir kaç sene Japonya'ya gelmemeye karar verdin.Ama elbette bunun intikamını alıcaktın.
5 yıl sonra
Artık Japonya'ya intikamını almak için gidecektin.Biletini çoktan almıştın.Havaalanına doğru arabayla gittin ve bütün işlerini yapıp uçağın gelmesini bekledin.Uçak gelmişti.Artık intikamını alıcaktın.Japonya'ya gelmiştin.Her yer çok güzel gözüküyordu.Neyse ki bir yerde ev satın almıştın.Ama orası çok uzaktı.O yüzden taksi çağırıp oraya evine gittin.Taksiciye parayı verim arabadan çıktın.Evin çok güzel bir hotel'deydi.Yani kısacası odan.(💀💀)
İçeri girdin ve oradaki işlerini yaptıktan sonra odana çıktın.Asansöre bindin.Çıkarken asansörün durduğunu fark ettin.Asansörün kapısı açıldı.İçeriye iki tane adam girdi.Yüzleri tanıdık geliyordu.Ama umursamayıp kendi katına çıkmayı bekledin.İki adam da sana rahatsız edici şekilde sana bakıyordu.Rahatsız oldun ama belli etmek istemedin.Sana bakıp sırıtıyorlardı.Asansörün kapısı açılınca hemen asansörden hızla çıktın ve kendi odana yöneldin.Onların da odası burdaydı çünkü ikisi de benimle aynı katta inmişti.Ama döndüğünde hala sana bakıyorlardı.İrkildin ve hemen odana girdin.Bunun korkusunu bir kaç dakika düşündün ama umursamadın.Evi düzenlerken açıktın, ama yemeğinin olmadığını gördün.O yüzden markete gitmek zorunda kaldın.Ne olur ne olmaz yanına bıçak aldın.Giyindin ve kapıya yöneldin.Asansöre bindin.Asansörün kapısı açıldı.Geldiğini anladığın zaman tama kapıdan çıkacaktın ama o iki adamı yine gördün.Yanlarından uzaklaşmak için hızlı adım atmaya başladın ama sana seslendiler."Merhaba!"(?) Cevap vermedin.Pekte umrunda değildi.Hotel'in kapısından çıktın ve markete gitmeye başladın.Marketin yönünü az da olsa biliyordun.O iki adamda hala arkandan geliyordu.Yolun ortasında durdun ve onlara döndün."Beni rahat bırakabilir misiniz?"dedin.Bu sefer onların pekte umrunda değildi.Onlara bakarken tanıdık olduklarını fark ettin.Daha dikkatli baktın.Ve sonunda onların Haitani kardeşler olduklarını anladın.Sadece saç renklerini değiştirmişlerdi."Ran,Rindou?!" İkside sana baktılar."Sonunda fark ettin be." İkside güldü.Ama sen bunu komik bulmuyordun."Komik mi peki?" İkiside sana bakıyordu."Evet,çok."dedi rindou. Sinirine hakim olamıyordun.Ran sana "Noldu,iyi misin?" Dediğinde sen "Sence iyi gözüküyor muyum,ran? Siz burda benim abimi öldürüp iyi olmamı bekliyorsanız,onu daha önce düşünmeliyidiniz.Size güvendiğime rağmen,sizi şikayet etmememe rağmen abimi öldürüyorsunuz.Tek ailem,güvendiğim ve sevdiğim tek kişiydi!" Bunu dedikten sonra gözünden yaşlar akmaya başlamıştı."Kiyomi,sende bizi kandırdın." Dedi rindou.Bunu dediği an cebinden bıçağı çıkardın ve ran'ı bıçakladın.Ran'ın ağzından kan aktı.Rindou sadece sana ve ran'a bakıyordu."Eğer bana bir daha bulaşırsanız sizi gebertirim."(havalı ablamız💀) Ran bu dediğine güldü.Rindou "RAN! İYİ MİSİN?!" Rindou ambulansı aradı.Pekte umrunda değildi.Ran arkandan seslendi."Kiyomi,sen mi beni geberticeksin? Daha kendin koruyamıyorsun.Ve bunu bir çete üyesine mi söylüyorsun? (gülüşme) güldürme beni,kiyomi." Ran sınırlarını aşmıştı."Beni daha çok tanıman gerek,Ran.Ne olduğun umrumda değil.Ama bir gün gelecek ve seni ve rindou'yu geberticeğim.İşte o zaman intikamımı alabilirim."
Şimdi ki görünüşün;
Gözünü siyah olarak canlandırın bulamadım başka siyah gözlü💀💀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haitani brothers x reader
KurzgeschichtenMerhaba,umarım günün iyi geçiyordur.Geçmiyorsa da umarım daha güzel olur<33.Bu benim ilk yazdığım hikaye olduğu için yazım yanlışları olabilir.O yüzden üstüme gelmeyin<3.