-bölüm 11-

710 52 9
                                    

"Bu haline bayılıyorum." Dedi sanzu."Daha dün karşılaştık,sakin."dedin."Seni görünce yerimde duramıyorum kiyomi." Dedi.Onu ittin."Daha fazla söyleyeceğin bir şey var mı?" Dedin."Aşağıda bütün herkes seni bekliyor.Bu öldürme olayı için." Dedi sanzu."Of o yine sik kafalılarla mi konuşacağım?" Sanzu güldü."Evet bebeğim." Dedi.Beraber aşağıya indiniz.

(Bu kısım rahatsız edici olabilir.)

Herkes sana bakıyordu.Koltuğa oturduğunda Ran "Kızı sen mi öldürdün,kiyomi?" Dedi."Tabii ki de,sözlerimi dinleseydi öldürmeyecektim.Ama yanınıza sürtükleri aldığınız için dinlemeleri pek mümkün olmuyor." Dedin.Ran'ın yanında ki kız kalktı.Ve sana bağırmaya başladı."Bak,eğer bana bağırmaya devam edersen,seni burda ve şimdi gebertirim." Dedin.Ama kadın hala sana bağırıyordu."Halı da bembeyazmış,acaba kırmızıya boyasam mı,ne dersiniz?" Dedin.Hiç kimse cevap vermedi.Ayağa kalktın."Hiç kimsenin itirazı yoksa gebertiyorum." Dedin ve güldün.kız sana tokat attığında gülmeyi bıraktın.Bıçağı cebinden çıkardın ve kafasına sapladın.Neredeyse kafasını 5 kere bıçaklamıştın.Dediğin gibi,halı kanla kırmızıya bürünmüştü."Dikkat edin de yanınıza bu iki orospu çocuğu gibi kadınlar almayın." Bunları derken rindou ve ran'a bakıyordun.Zaten eve kız alan kişi onlardı."Biraz seninle konuşabilir miyiz?" Dedi ran."Bunu bunca zamandır bekliyordum,iyi ki sordun ha." Dedin.Beraber balkona gittiniz.Arkanızdan rindou'da geliyordu.Balkon kapısını kapattıktan sonra ran konuşmaya başladı."Gerçekten ceza mı almak istiyorsun orospu?" Dedi."Vay, şimdi orospu ben oluyorum.Hiç şaşırmadım." Dedin.Rindou araya girdi."Eğer bize böyle davranmaya devam edersen seni geberene kadar işkence ederiz,anlıyor musun?" Dedi.

"Siz mi? Güldürmeyin beni,yanımda mikey varken bir kedi gibiydiniz.Kızdığında bile." Dedin."Bana bak kiyomi,mikey bizim liderimiz.Ve ona söz söyleyeni acımadan gebertiyor." Dedi ran.(doğru mu bilmiyorum💀) Güldün."Tam am kafalısınız ha!" Dedin.Ran ve rindou dediğine sinirlenmiş gibi gözüküyordu."İyi misiniz? Sinirlenmiş gibi gözüküyorsunuz!" Daha fazla güldün.Ran senin yakandan tutana kadar."Kiyomi,eğer bir daha gülersen seni aşağı atarım." Dedi."Ran.." dedi rindou."Atsan bile yaşamanın bir yolunu bulurum." Dedin.Ran gülümsedi."Cehennemin dibinde bulursun kiyomi."

Bu bölüm çok kısa oldu çünkü hem yazcak bişi bulamıyom hemde regl oldum😡💀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bölüm çok kısa oldu çünkü hem yazcak bişi bulamıyom hemde regl oldum😡💀

Haitani brothers x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin