-bölüm 5-

944 64 23
                                    

Rindou ve Ran gözlerini vücudun'dan ayıramıyordu.Ama aslında onların göğüsüne baktığını fark ettin.O yüzden konuşmaları için "Beni niye çağırdınız?"diye sordun.Ran güldü."Seni bir yere götüreceğiz." Rindou da o sırada beline bakıyordu."Umarım gideceğin yerde eğlenirsin kiyomi." Dedi rindou.İrkildin ve sustun.Çok korkmuştun.Ran elini uzattı ve ayıp olmasın diye ran'ın elini tuttun.Rindou Ran'a dik dik bakıyordu.Bunu gördüğün zaman gülesin gelmişti.Çok az kıkırdadın ve seni duydular."Birşey mi oldu.kiyomi?" dedi ran."Hiç birşey,sadece çocuk gibi davranıyorsunuz.Ve bu halinize bayılıyorum." O söz sözü yanlışlıkla demiştin ikside sana baktı, gülümsediler.Mutlu olmuştun,ama belli etmiyordun.

                          ***

Arabaya bindiğinizde abini düşündün."Peki olabildiğince hızlı gelebilecek miyiz?" Dedin.Ran "Nereye?" Bir kaç saniye sessiz kaldın."Evime" dedin.Ran birşey demedi.Rindou ile arka koltukta oturduğun için sürekli senle konuşuyordu.Ran buna sinirlenmişti.En azından mutlu olmuştun.Ama abini merak ediyordun.

                        ***

Oraya vardığınızda orasının bir bar olduğunu gördün.Barın kapısında beklerken yanınızda ki adamlar sana bakıyordu ve korkunç bir şekilde sana sırıtıyorlardı.Bunu fark eden rindou seni arkana aldı ve cebinden silah çıkartıp onlara sıktı.Ran bu olaya hiç tepki vermedi.Barın içerisine girdiğinizde bütün herkes size bakıyordu.Ran'a birkaç kişi el salladı.Ve onların yanına oturmaya gittiniz(başka nolcak aq) onların yanına oturduğunuzda Ran'ın arkadaşlarından biri "Adın nedir,güzellik?" Dediği an Ran silahını çıkardı ve kafasına dayadı."Kapa çeneni." En azından yanında onlar vardı.Kendini güvende hissediyordun.Tabii o zaman kadar.Ran ve Rindou sahroş oldular.Ve korktuğundan dolayı bar'dan çıktın ve arabaya doğru koştun.İyi ki rindou sana arabanın anahtarlarını vermişti.Ama kaçarsan seni öldüreceklerini de söylemişlerdi.

                           ***

O yüzden onlar arabaya gelen kadar bekledin sıkılmıştın.Ve tam uyuyacaktın ama Ran ve rindou'nun geldiğini gördün.Ciddi anlamda sahroşlardı.Ran direksiyon koltuğuna oturdu ve gaza basıcaktı ama sen engelledin."Ran,sahroşken araba kullanamazsın.Kaza yapma olasılığımız var.Sen git arka koltukta dinlen.Arabayı ben sürerim."dedin ve Ran koltuktan kalktı."Tamam bebeğim."dedi ve seni dudağından öptü.Gerçekten kızarmıştın.Rindou sen arabayı çalıştırırken "Kaçmaya çalışırsan seni sikeriz." Demişti ama ne dediğinin farkında bile değildi.O yüzden aldırmadın ve arabayı sürmeye başladın.

                         ***

Evine geldikten sonra onlara bir mesaj bıraktın ve arbadan çıktın.arabanın anahtarlarını da rindou'ya vermiştin.Evine geldin ve kapıyı açtın.Açtığın anda abini gördün.Abin sana çok sinirliydi."Abi..?" Abin derin bir nefes verdi ve "Kiyomi,2 gün sonra Japonya'dan gidiyoruz." Şaşırdın ve "Niye?" Dedin.Abin bu sefer gerçekten ciddiydi."Kiyomi git giyin."dedi abin.Ayrılıcağınız için üzülmüştün.Abine baktığında hala sana bakıyordu.Durdun ve "Abi...Özür dilerim." Dedin ve odana çıktın.Abin ağlıyordu."Kiyomi..."dedi ve kendi odasına çıktı.

Sonu biraz duygusal oldu herhalde ama bilmem yani 🙄🙄 (ve özür dilerim çok kısa oldu)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonu biraz duygusal oldu herhalde ama bilmem yani 🙄🙄 (ve özür dilerim çok kısa oldu)

Haitani brothers x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin