"AISHI SUS ARTIK!" Dedin.Aishi sana baktı."Beni sevmiyon mu lan!" Dedi.Hiç bir zaman ciddi olamıyordu.Dediği şeyi umursamadın."Bu gün yanında kalıcam!" Dediği an ona baktın."NE AISHI ODAN VAR,ODANA GİT!" Dedin."Geç oluyor,kiyomi ve ben odaya gitmek için çok üşeniyorum. Lütfen seninle kalmama izin ver,sadece bir günlük!" Dedi."Of tamam,bir yeri yakma.Yanımda senin işlerini gidermek için yeterince para yok." Dedin.Aishi sana umursamaz bir bakış attı."Ee bu gece nerde uyuyacağım?" Dedi."Büyük ihtimalle salonda." Dedin."EVET!" Diye bağırdı."Salak mısın yandakiler seni duyacak!" Dedin."Git odana!" Dedi aishi."Peki,ama korktuğun için yanıma gelme." Dedin."HEY, KORKMUYORUM Bİ KERE-" aishi'nin sözü kesildi.Kesilmesinin sebebi birisi kapıdaydı.Aishi "Ben bakarım!" dediğinde "Hayır açma." Dedin."Kiyomi, çok sıkıcısın ya!" Dedi aishi.Kapıyı açtığında kardeşler vardı."Çenenizi kapatır mısınız, Sesiniz çok geliyor.Biraz daha sessiz tartışsanız?" Dedi ran."Öyle mi? Bence ben senin ağzını kapamadan önce kapasan iyi olur." Dedin."Sözünü dinleyecek değilim." Dedi ran."Ran,gidelim yoksa ben senin kolundan tutup sürükleyeceğim." Dedi rindou.Kapıyı kapattın."Onlar kimdi?" Dedi aishi."Sadece sik kafalı iki adam." Dedin.Aishi güldü.Odana giderken iyi geceler dedi.Sanada diyip odanın kapısını kapattın.
Uyandığında aishi yanında yatıyordu.Sessiz bir şekilde "Ben bu salağa salonda yat dememişmiydim?" Dedin.Aishi yavaşça sen yataktan kalkarken gözlerini açtı.Yataktan hızlı ve sessizce seni korkutmak için arkandan koşarak üstüne atladı."GÜNAYDIN BEBEĞİM!" Dedi."AISHI İN ÜSTÜMDEN AYRICA NEDEN BAĞIRIYORSUN?!" Dedin ve aishi'yi üstünden fırlatarak yatağına attın."AYRICA BEN SALONDA YAT DEMEMİŞMİYDİM? NEDEN YANIMA GELDİN SALAK!" Dedin."Hadi ama ya!" Dedi aishi."Senin yüzünden hotel'den kovulucağım ya!" Dedin.aishi dediğin şeyleri zerre dahi ciddiye almıyordu."Aishi,sen tam bir beyinsizsin." Dedin."O zaman ikimizde aynı özelliği paylaşıyoruz?!" Dedi."AISHI,SENİ LANET!" Diyip kavga ederken yine kapı çaldı."Senin yüzünden hotel'den atılacağım gerizekalı." Diyerek kapıyı açtın.Rindou ve ran vardı."Lütfen çenenizi kapatır mısınız?! İllaki benim mi gelip sizi uyarmamı istiyorsunuz! Şu lanet gerizekalı arkadaşını da sustur artık,çok bağırıyor!" Dedi ran.Onu itip yere düşürerek " Eğer arkadaşıma o tarz sözler söylersen sana işkence eder boğazını delerim.Yetmezse senin o saçlarını yolarım." Dedin.Ran bu duruma şaşırmamıştı.
Sadece sana baktı."Ran,gitmemiz gerekiyor.Mikey bizi çağırıyor." Dedi rindou.Ran sana bakarak rindou'yla odasına gitti."Aptal sik kafalılar sizi." Dedin ve kapıyı kapattın."O kimdi?" Dedi aishi."Yine dünkü salaklar." Dedin ve salondaki koltuğa oturdun."Ee şimdi ne yapıyoruz?" Dedi aishi."Ne yapmak istiyorsun?" Dedin."BENLE AVM'YE GELİCEĞİNE SÖZ VERMİŞTİN!" Dedi."HAYIR-" Dediğinde aishi üstüne atladı ve abandı.Bunu her zaman onunla bir yere gitmen için yapıyordu.Ve sen oracıkta öldüğün için zorla gidiyordun.Giyindiniz ve avm'ye gittiniz.Aishi sürekli mağazalara giriyordu.Sürekli her yerde aynı şeyleri yapması kafanı bulandırmıştı.Bir kafede oturmaya karar verdin.Boş bir koltuk bulduğunda oturdun.Ama bir şeyler yolunda gitmiyordu.Sağ çaprazındaki masada bonten üyeleri oturuyordu.Aishi'yi alıp gitmeye karar verdin.Ama aishi'nin nerde olduğunu bilmiyordun.Aramayı denedin.Ama açmadı.Oturduğun yerden kalktın ve yanlarından geçmemeye dikkat ettin.Nedense üyelerin hepsinin gözleri senin üstündeydi.Onlara göz ucuyla bakmaya çalışırken biriyle çarpıştın.Baktığında aishi'ydi."Aishi,burdan gitmemiz gerek." Dedin.Elini tutup hızlıca yürümeye başladın.Aishi'ye konuşma fırsatı bile vermemiştin.Arkana baktığında üylerin bütün hepsi birer birer ayrılmıştı.Ve her yerden sana hızlıca yürüyorlardı.(Ne.💀) Dışarı çıktınız.Ve bir yere saklandınız.
"Kiyomi,ne oluyor.Bir şaka mı yapıyon salak!" Dedi."Aishi,sessiz ol.Bu bir oyun değil." Dedin.Ve ilk defa sözlerini ciddiye alıyordu.Çünkü aishi'ye hiç bir zaman böyle birşey dememiştin.Oley be 527 kelime 😘😆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haitani brothers x reader
Short StoryMerhaba,umarım günün iyi geçiyordur.Geçmiyorsa da umarım daha güzel olur<33.Bu benim ilk yazdığım hikaye olduğu için yazım yanlışları olabilir.O yüzden üstüme gelmeyin<3.