Első nap a pénzeszsákok között
PéntekAz ébresztő csilingelésére kelek fel ma is. Feltápászkodok nyögdécselve, és meggyőződök hogy valóban belőlem jön-e ez az állatias szag. Megszagolom magam, fintorogva jegyzem meg magamnak hogy igen, ez a hulla szag belőlem jön. Elmegyek a tükör előtt, szabályosan meghökkentő látványt nyújtok, és sprintelek a fürdőbe.
A tisztálkodással megvolnék, és most valami emberi formát kéne magamra öltenem. Az új frizurámat kifésülöm, majd próbálok olyan formát varázsolni neki mint tegnap. Kisebb gondokkal, és százszori fésülés után kezd hasonlítani. Egy kis alapozó, szempillaspirál, és az egyenruha. A szoknyám bor vörös, és a fiúk egyenruhájával ellentétben az én egyenruhám fekete skót kockás. Van ceruza szoknya is, meg harang alakú is. Ma a harang alakú mellett döntök, ing, a nyakkendő amit csak a nyakamba kell raknom, és a női öltönyszerűség ami szintén bor vörös. Megvolnék. Viszont a hajam az egyáltalán nem ehhez az életformához való..
-Ahogy én sem! – jelentem ki a tükörképemnek, mikor kivágódik az ajtó.
-Ne már hogy megint elaludt... – Ryan nem fejezi be a mondatot mert látja hogy ébren vagyok. – Oh... minő meglepetés kisasszony. – mosolyog gúnyosan, én erre csak a szememet forgatom.
-Mit akarsz Ryan? – kérdem tőle, közben magamat igazítom a tükörben.
-Nahát, ma elég paprikás hangulatban vagyunk – fonja össze a karját. – Megtisztelne minket a jelenlétével, a reggelinél?
-Természetesen, csak egy pillanat – jelentem ki, én is gúnyosan. Ryan horkant egyet megfordul, de visszafordul és megint megszólal.
-Amúgy jó a frizkó húgi! Máris lesz miről csacsognia a hisztis elitnek. – jegyzi meg gúnyosan.
-Hát igen, éppen most kezdte az egyik... borzasztóan idegesítő én mondom. – szállok be a játékba. Felállok, és felé sétálok. – De, azért köszi a figyelmeztetést. – mondom, miközben megigazítom nyakkendője csomóját, és villantok rá egy csábos mosolyt.
-Hűha, ez igazán szexi volt... – neveti el magát. – De visszatérve a frizurára, tényleg baro lett. – mondja miközben a lépcsőhöz érünk, és együtt szedjük a fokokat.
Mihelyst leérünk, a jó fej Ryannek annyi, és felvont szemöldökök fogadnak az étkezőben. Sóhajtok, majd szótlanul a hűtőhöz lépek. Logan köszörüli a torkát, ezzel töri meg a csendet. Leteszi az újságot és rám néz mikor el fordulok a hűtőtől, majd helyet foglalok. Éppen enni kezdem az első kanál müzli kontra kókusztejes szarságot, mikor megszólal.
-Tudod, mikor tegnap azt mondtad hogy fodrászhoz szeretnél menni, nem éppen erre a végeredményre számítottam. – válaszként, megvonnom a vállam.
-Én se erre számítottam, mikor kihoztál a róka lyukból. – jegyzem meg epésen. Ekkor pillantom meg az újság szalagcímét. Logan magyaráz valamit, de teljesen kizárom. Az újságba koncentrálok. Újabb gyilkosságok sorozata, az elkövető még ismeretlen. Az FBI is nyomoz. Itt az FBI?! Mi folyik itt? Homlokráncolva húzom magamhoz, éppen olvasnék bele mikor Logan hangja ránt vissza a valóságba. De a tekintetem az újságon marad.
-Hallod egyáltalán amit mondok Ro?! – kérdezi az asztalon át hajolva. Még mindig összehúzott szemöldökkel tanulmányozom az újság tartalmát. Majd válaszra nyitom a szám, de nem nézek fel.
YOU ARE READING
Mérföldkő: Az orosz osztag (befejezetlen)
Mystery / ThrillerAurora McKlaren vagyok. A szüleim halála után, hivatásos bombaszakértőnek, és bérgyilkosnak képeztek Oroszországban. Izgi nem? Az életem nem volt fényes, mégis úgy éreztem teljes vagyok a társammal, Abby-vel. Miután őt elvesztettem, úgy érzetem mi...