21. Fejezet

215 11 2
                                    

Üdv a Lux-ban!

Úgy vonulunk végig a kocsikkal a városon, akár egy konvoj. Ez eszméletlen mennyiségű adrenalinnal tölt el. Az utolsó piros lámpánál írtam Russnak hogy készüljenek mert megyünk, és most pattantunk ki a kocsiból. Ryan kitúrta Emettet az anyósülésről, szóval a megfigyelés nem maradt el. Amint mindenki kiszállt, számítottam a szkeptikus alakokra, de ismertetnem kell a klub előre leszögezett szabályait amivel száztíz százalékig egyetértek.

-Jól van srácok! A klub fontos szabálya, hogy a klub területen tilos a drog használata. Akár saját, vagy mások használatára. Aki lebukik, örök kitiltással jár! A klub még nem nyitott meg, ti vagyok az első vendégek. A bejáratnál mindenkit egyesével átvizsgálnak, úgyhogy akinek ez már most nem fekszik, az most elhúzhatja a csíkot! – senki nem mozdul. – Rendben akkor menjünk!

A tömeg megindul befelé, és a vizsgálat után kitárom a kétszárnyú ajtót ami a klub szívébe vezet.

-Hát akkor srácok, üdv a Lux-ban!

A srácok beözönlenek a terembe, és az arcok elárulnak mindent. Russ odajön hozzám, szokásosan lepacsizok mindenkivel. Jin-ék is itt vannak a szülinapos akció után, ami meglep de nem maradnak sokáig elmondása szerint. Mindenki figyeli minden léptemet. Természetesen mindenki meghökken azon hogy mindenkit ismerek, és hogy ennyire otthonosan mozgok a helyen. Megpillantom Tony-t a pultban, ezért lekapok egy kötényt és beállok segíteni. Marco közli mindenkivel hogy fejenként két pohár pia jár mindnekinek, mert ez B terv hely, és nyugodtan fogyasszák el az általuk biztosított piát abba nem szól bele. Ez így korrekt. Eric a karzatról integet, amint a dj pultot bűvöli. Az arcokat elnézve remek munkát végeztem!

Nyilván nem csak magam miatt szerveztem ide a bulit. Kellett a beolvadáshoz. Meg hát, akkor nem lesz kérdőjel hogy hova járok melózni, mert biztos vagyok benne hogy leadják a drótot. A klubban nem csak latin számok szólnak, inkább klasszikusoknak mondanám. Mint például: Pitbull, Flo Rida, Dávid Guetta, és sok más hasonló, na és persze az én kedvenc műfajom az R&B. Tonyval állatkodunk a pultban mikor Zacky szédeleg a pulthoz.

-Kitalálod ki jött meg? – értetlenül nézek rá, és a bejárat felé bök. Amint meglátom kire gondol, a vérnyomásom a kettő ötvenes pert üti. Matt kézen fogva Jenn-el érkezett meg. Fújtatok egyet, aztán megszólalok.

-Nem izgat! Kérsz valamit? Én állom! – elhúzza a száját, de mire kettőt pislant Marco egyik VIP piájából töltök egy-egy felest, és azonnal lehúzzuk. Ez a pia olyan erős mint a méreg, egyszer Russ úgy berúgott tőle hogy három napig másnapos volt, azóta nagyívből elkerüli.

-Na megyek csurgatni, azonnal jövök vissza nehogy eltűnj!

Mihelyst megszabadulok Zacktől, felváltja Russ a helyét.

-Ugye tudod hogy Marco infarktust fog kapni ha meglát a pultban. – mondja nevetve, pedig tényleg ez fog történni tudom. Túl jól ismerem Marcot hogy százhúsz százalékra tudjam, mi lesz ennek a kimenetele. Kitölt két pohár alkoholt az egyiket a kezembe adja, és koccintunk, aztán megszólal. – Megjött Max! – még mindig kihagy egy kicsit a szívem mikor meghallom Max nevét.

-Valóban? – teszem a hülyét. Russ megforgatja a szemét és egy cetlit nyom a mellkasomhoz, amire rendelés van írva. De jó, és még nekem kell odaszállítanom nekik. Hát ez pompás...

Mérföldkő: Az orosz osztag (befejezetlen)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora