ŞİMDİ OKUDUĞUN swim ¦ taekook Teen Fiction Bir yüzücünün suya korkusu olabilir miydi? #swim #taekook #yoonmin trailer 750 37 4 vindely tarafından vindely tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story 🏊Küçükken yaşadığı zorluklar yüzünden talassofobisi olan, bir sürü madalyaya sahip yüzücü Jeon Jeongguk ve ısrarla Jeon'un yarışı bırakma sebebini öğrenmeye çalışan rakibi Kim Taehyung.texting+düzyazı🍃 semetae🍃 yan ship; yoonmin🍁 dirty talk "Bir yüzücünün suya korkusu olabilir miydi?" Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Karakterler bu şekilde. İyi okumalar.:)