Jeon Jeongguk
profili"World is on my shoulders, keep your body open."
🏊
Kim Taehyung
profili"My cherries and wine, rosemary and thyme."
____
"Kim Taehyung kişisinden 2 yeni mesaj."
Kim Taehyung
Jeon.
Başarılar.okundu olarak işaretle
Jimin-Jeongguk
Jeongguk
Jimin
soyunma odasına gel
çabuk
(görüldü)____
"Bonem yırtıldı, bana seninkini ödünç vermen lazım."
Jeongguk bir yandan üzerine alacağı havluyu çantasından çıkarmaya çalışırken bir yandan da hemen arkasında kalan arkadaşına derdini anlatmaya çalışıyor ve bir de titreyen ellerini olabildiğince saklamaya çalışıyordu. Farklı anlaşılabilirdi, Jimin O'nun korktuğunu sanabilirdi ve hayır Jeongguk korkmuyordu yalnızca gerginliği midesine vuruyor, aynı zamanda da hissettiği tüm olumsuzluklar uzuvlarını titretiyordu. Midesinde garip bir sancı vardı ve yalnızca yarım saat sonra bu odadan çıkacak, denize kurdukları engellere doğru yürüyecek ve Taehyung'a selam bile vermeden o yarışı kazanıp geri dönecekti.
Yani, istediği buydu.
"Olması gereken bu" ndan, "İstediği bu" olması ise zihninin kendine oynadığı oyunlardan yalnızca biriydi.
"Al, şunu tak." diyerek elindekini uzatan arkadaşının bonesini almış, saçlarını geriye yatırdığı gibi tek seferde sıkı boneyi kafasından geçirmişti. İlk seferlerine göre saçları bu yatırılmalara oldukça alıştıklarından artık saniyeler içinde bu işi halledebiliyordu.