Genç kız son kez kapıyı tıklattı."Hadi ama kapıyı açan olmalı."dedi söylenerek.
O sırada kapı gürültüyle açıldı.Bir kaç muggle Alessiya'ya garip bir şekilde baktı.
"Claria yavaş aç şu kapıyı."dedi kıza söylenerek.Bavulunu alıp içeriye geçti.Babası kimin geldiğine baktı ve biricik kızı Alessiya'nın geldiğini görünce hoplaya zıplaya yanına geldi.
"Bakın benim Lynnem gelmiş."dedi bağırarak."Alessiya gülümsedi ve babasına sarıldı.Yukarıdan gelen Abisi ve Annesini gördü.Ve annesine koşarak sarıldı."Tanrım Lynne düşüreceksin belim acıyor zaten."dedi Bayan Sera.
Abisini onu ellerini açmış bekliyordu.Aslında Alessiya ile aralarında iki yaş vardı.Abisi yani Leonarda Vitsski (evet garip bir isim)geçen yıl Hogwarts'tan mezun olmuştu."Seni görmek güzel Davinci"dedi kız gülerek.
Annesi hafif bir şekilde Alessiya'yı uyardı.
Kız omuz silkti ve abisini es geçti.Ve aralarında en küçük olan Claria'ya sarıldı.Claria yarından sonra yani 12 haziranda 11 yaşına girecekti.Yani oda bu seneye Hogwartstaydı.
Bayan Sera Sihir bakanlığı başyardımcısıydı.Bay Glerind ise Seherbazdı.
Alessiya babası için hep endişelenirdi.Fakat babası bu endişeleri hep redderdi.Leonarda ise iksir öğretmeniydi ve bu yıl bir yere atacaktı.Alessiya Hogwarts olmasını istemiyordu çünkü annesi kendisine göz kulak olmasını isteyecekti ve Alessiyada bunu istemiyordu.
Evet Alessiya Lynne Merrythought'un birde baş belası olan Sirius Black yani yan komşusu vardı.
Merrythought'ların pek fazla düşmanı yoktu.Neredeyse hiç yoktu Sadece bir tane Hufflepuff ailesi ile anlaşamıyorlardı.Diggory ailesi.Bu herkes tarafından garip görülürdü ama güya Merrythought'lar ailenin gözdesi Delana Diggory'e saldırmışlardı.
Neyse zaten bu olaylar 25 yıl önceydi.Artık herkes kendi halindeydi.Yeni kurguya hoş geldiniz bir kaç saat sonra karakterleri atıcam.Şuan Sirius Black kurguma biraz ara vericem ve buraya yönelicem burayada bir uğrayın derim;)
Giriş bölümü olduğu için kısa haberiniz olsun dedim.Iyi okumalar cadılar:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiraeth/James Potter
RandomHiç kaybettiğiniz bir şeye özlem duydunuz mu? James Potter her zaman duymak zorunda kalıcak...