1.2🌼

96 6 3
                                    

Stresten gebermek üzereydim. Dün akşam Sertap bana ilk görevimi yarın vereceğini söylemişti ve onu azda olsa tanıyorsam hiç iyi şeyler olmayacak.

Umut, bana Banu ablanın odasına girmemi kesinlikle yasaklamıştı. Ve bana güvenmediği için kapıya adam dikmişti!

Mutfağa geçip sessizce, balkona açılan kapıyı açmıştım. Dün bana telefonu getiren adam dışarıdaydı zaten. Kapıyı açınca direk içeriye geçmişti. Elindeki telefonu bana uzatınca vakit kaybetmeden, telefonun diğer ucundaki Sertap ile konuşmaya başladım. Sertap direk konuya girerek,

-Beni çok iyi dinle Helin. Görevin Umut'un kasasına ulaşmak.

Dehşetle,

-Sen ne dediğinin farkında mısın? Kafayı mı yedin?

-Helin sana dediğimi yapmak zorundasın.

-Tamam anlaşmış olabiliriz am-

Sözümü kesip,

-Ece şu an takibim altında.

Demişti. Sinirle yukarıya bakıp sabır çekmiştim. Çünkü bu dediği şey benim elimi bağlamaya yetmişti.

Sakince,

-Neden kasaya ulaşmamı istiyorsun?

-Bazı şüphelerim var. Senden istediğim gidip o kasadaki belgeleri bana ulaştırman.

-Ne kadar tehlikeli olduğunun farkındasın değil mi? Yakalanırsan ölürüm!

-Ölmeyeceksin. Güven bana.

Sıkıntılı bir nefes verip,

-Sorun da bu zaten.

Sinirle,

-Elini çabuk tut.

Deyip telefonu yüzüme kapatmıştı. Telefonu hızla adama verip odama çıktım.

Düşün Helin düşün. Umut ile aramız hiç iyi değil. Bu da bütün yolları kapatıyordu.

Odanın içinde bir o yana bir bu yana dolaşmak başımı döndürüyordu.

Önce Umut'u elde et Helin.

Umut'u elde etmek mi?

Ilan-ı aşk etmemiş olsa bile, sana olan duyguları bariz ortada salak!

Salak salak konuşma be iç ses. Umut beni sevdiğine dair açık vermedi. Beni sevmiyor. Ayrıca onun duyguları ile oynamak ise bencilce!

O zaman kalırsın böyle mal gibi gerizekalı.

"Siktir!"

Tamam bu fikire mantıklı gelse bile ben Umut'un duyguları ile oynayamam!

Oturduğum koltuktan kalkıp giyinme odasına yöneldim. Evet belki bu yaptığım vahşice, insanlık dışı birşey olacaktı ama bundan başka çarem yok. Bunu yapacaktım. Umut'u ayartacaktım(!)

Önce sağlam bir özür gerekiyor. Eğer beni affederse her şey daha kolay olacaktır.

Hava sıcaktı. Ona göre giyinmem gerekiyor.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YANLIŞ KARGOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin