Bab 8

27 1 0
                                    

Rel berjalan memasuki markasnya. Hoodie yang menutupi kepalanya dibuka.

"Welcome back Boss" Rel mengangguk dan melangkah masuk.  Sampai sahaja di tempatnya seorang lelaki datang duduk dengan santai. Mungkin anak buah baru. 

"Ehem" Rel berdehem sedikit. Lelaki itu mendongak

"Eh ada perempuan lah nak jual badan ke?" Soalnya berani. Yang lain sudah kecut perut. Rel menumbuk tepat pada rahang lelaki tersebut.

"Akmal sudah. Dia young lady ketua kumpulan ni" terang Fitri. Akmal yang tadinya berani terus menunduk.

"Ada apa apa update semasa aku tak ada?" Soalnya dingin.

"Ada bos dalam bilik seksaan no 2 dia khianat group kita bos" ujar Fikri. Rel segera menapak ke arah bilik tersebut.

"Kau rupanya yang khianat aku? Tch kau lupa siapa yang kutip kau?" digenggam kemas rambut lelaki yang bernama Rahim.

"ERGHHH a-aku minta maaf bos.  Maafkan aku" rayu Rahim. Rel tergelak sinis.

"Tch maafkan kau? AHAHAHAHAHAH LAMBAT LAGI AKU NAK MAAFKAN KAU LAH SIAL" Naik turun dada rel menahan amarah.

"Kau bagi tahu aku dengan siapa kau bekerja sekarang?" Rahim menggeleng kepala tanda tidak mahu bercakap.

Dia memotong kedua dua belah telinga Rahim. Lidah rahim di kelar dan muka Rahim ditoreh sehingga nampak isi. Erangan dan jeritan Rahim kini seolah olah melodi untuknya. Langsung tidak peduli. Anak anak buah yang lain sudah meneguk liur kecut.

"Luis. Luis yang upah aku" katanya perlahan. Rel memberhentikan tindakannya.

"KAN SENANG KALAU KAU BAGI TAU AWAL AWAL TAK ADA LA AKU SEKSA KAU. BOLEH JA AKU LEPASKAN KAU TADI TAPI KAU TAK JAWAB SEKARANG RASAKAN NI BAHLOL" ditikam perut rahim berkali kali sehingga usus usus dalam terkeluar. Di kerat kedua belah kaki rahim. Dia hanya pasrah diperlakukan begitu. Menyesal? Ya dia menyesal kerana mengkhianati bosnya. Rel mengambil gerudi lalu menggerudi biji mata rahim. Dicucuk jarum pada kuku rahim.

"ADA KATA TERAKHIR TAK HMM?" Soalnya sambil mengacukan pistol kesayangannya kearah kepala Rahim.

"Owh tak ada eh ok"

BANG!

Kepala lelaki itu sudah berkecai. Nampak otak dan lain ii berterabur di atas lantai.

"Khai bersih kan tempat ni aku taknak ada sikit pon kotor dan darah. Kau paham?" Khai mengangguk laju dan membuat kerjanya. Rel berjalan ke arah bilik khas yang disediakan untuknya. Ditukar hoodienya. Hoodie yang tadi dibuang ke dalam tong sampah. Rel bergerak balik ke rumah. Tidak mahu lama lama nanti kena soal dengan mommy pula.

                                •  •  •                                          
"Assalamualaikum mommy" Rel melangkah ke arah tangga dan naik ke bilik. Dia turun semula apabila sudah siap mandi. Mereka yang lain sudah pulang ke rumah masing masing.

Leesa pov :

"Kenapa awak bawa saya kesini?" Soalnya pada Ad.

"Awak dah berpunya?" Leesa menggeleng.

"Aleesa jujur saya nak cakap. Saya sukakan awak. Yes bagi awak terlalu awal sebab kita baru jumpa. Tapi please trust me, saya betul betul sayang dan cintakan awak"

"Awak saya bukan nak hampa kan awak tapi saya banyak kekurangan. Saya tak kaya macam awak. Mak dengan ayah pon dah tak ada. Saya takut untuk bagi hati dekat orang lain. Saya takut saya kecewa" Tutur Aleesa lemah lembut.

"Aleesa look. Awak ada kekurangan saya pon ada. Saya tak kesah awak miskin ke kaya ka tu tak penting bagi saya. Yang penting untuk saya adalah awak Aleesa . Plis bukakan hati awak untuk saya" Aleesa memandang lama wajah Ad. Direnung mata jejaka itu meminta kepastian. Nampak benar benar jejaka itu berharap padanya dan nampak jejaka itu ikhlas terhadapnya.

"Awak yakin awak dapat terima saya seadanya?" Ad mengangguk.

"Baiklah saya bagi peluang pada awakk tapi janji awak takkan sakitkan hati saya" Ad mengangguk laju.

"Thank baby so we're officially couple?" Leesa mengangguk lalu tersenyum malu.




-TBC-
-Jangan lupa vote hehe 💅-

Kekasih Hati Mr.Mafia [OG]Where stories live. Discover now