[09] reakcja na to, że...

1.5K 72 23
                                    

...[y/n] chcę się do nich przytulić.

Dream:

Na jednym ze swoich streamów Dream wspomniał, że jeśli któryś z jego fanów spotka go na żywo to koniecznie musi go przytulić, zaznaczając przy tym, że nie przerwie on przytulasa dopóki fan nie zrobi tego pierwszy. Przy waszym pierwszym spotkaniu twarzą w pierwszą rzeczą jaką zrobiłaś było spytanie czy możesz go przytulić. Ten bez wahania (a nawet ochoczo) się zgodził - nie spodziewał się jednak, że włożysz w niego tyle siły. Chłopak bał się, że połamiesz mu przy tym żebra. Do dziś oboje się z tego śmiejecie, ale i miło to wspominacie.

Sapnap:

Przyłapałaś sama siebie na tym, że co raz częściej masz ochotę przytulać się do Nicka. Dość często totalnie randomowych lub nieodpowiednich momentach. Kidy znów taki nastąpił, zwróciłaś się do Sapnapa i rozłożyłaś ramiona w wymownym geście. Ten zmarszczył brwi, chyba nie do końca rozumiejąc o co chodzi.

- No przytul mnie idioto.

Nick, który totalnie olał fakt jak go nazwałaś, odrzekł na to:

- Widzę, że ktoś tu zaczął wdawać się odrobinę w Karla. 

 Roześmiał się przy tym, jednak nie odmówił ci pieszczoty, jaką był długi, miły i ciepły przytulas.

GeorgeNotFound:

Czasem zastanawiasz się czy chłopak aby na pewno jest ślepy tylko na kolory. Tak wiele razy dawałaś mu jasne znaki i sygnały, że masz ochotę się do niego przytulić, jednak on każdy z nich ignorował. W końcu postanowiłaś, że (już nie zasugerujesz, a zażądasz) przytulasa.

- George...

- O co chodzi [y/n]? Coś taka zirytowana?

- Poproszę przytulasa. Nie... Ja go żądam. Tu i teraz!

- Okay?

Daltonistą spełnił twoje żądanie, nie zdając sobie sprawy ile razy do tej pory cię zignorował. Ale z tym koniec.

Wilbur Soot:

Miałaś naprawdę ciężko oraz stresujący dzień. Wróciłaś do domu bez wigoru i humoru z jakim go opuszczałaś. Jedyne czego w tamtym momencie potrzebowałaś to porządnego przytulasa. Przez chwilę bilans się z myślami, jednak ostatecznie zdecydowałaś się zignorować fakt, że Will miał właśnie streama i wbić do jego pokoju prosząc o przytulasa. Wilbur (oczywiście nie mając ci za złe przerwania transmisji) spełnił twoją prośbę, ignorując chat piszący masę przeróżnych wiadomości na temat waszej dwójki i tej sytuacji.

TommyInnit:

Tom uważa przytulasy za coś nie męskiego i dziecinnego. A przecież on już był dojrzałym mężczyzną! Dlatego też za każdym razem stroni i wymiguje się od tej pieszczoty. Do czasu byłaś nie tylko zawiedziona, ale i zirytowana jego zachowaniem. Ostatecznie stwierdziłaś, że nie będziesz się go więcej prosić i postanowiłaś dzielić się przytulasami z innymi członkami Dream SMP. Zazwyczaj byli to Wilnie, Tubbo, Ranboo i Billzo, którzy nie śmiali narzekać i z przyjemnością odwzajemniali za każdym razem gest. To wzbudziło w Tommym wielką zazdrość. która skłoniła go do zmiany zdania i udzielenia ci pozwolenia na przytulanie się kiedy tylko chcesz.

reakcje z Dream SMPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz