26.rész Szembesítés

265 11 3
                                    

A terembe beérve meg sem lepődtem. Rend és fegyelem fogadott, ahogy azt el is várom. Érkezésemre mindenki felém kapta a tekintetét. Kimérten elindultam a többiekhez a kis emelvényre,  majd a tömeghez fordultam.
-Köszönöm, hogy mind itt vannak és elnézésüket kérem a késői zavarásért, de nem mellékelhető a dolog.-Kezdtem el a beszédem -Amint tudják az elmúlt időkben több gond is adódott a szervezeten belül, de most van a legkomolyabb.-Erre már a tömeg elkezdett morajlani, de hamar csöndben is maradt.- Információt kaptunk, hogy egy beépített ember van közöttünk.- Most már viszont elég nagy lett az alap zaj. -Ugye nem gondolják, hogy itt ugyan bárki is közülünk lenne az?-Szólt ki egy idősebb hang a tömegből.-Természetesen nem. Az itt összegyűltek közül van aki több mint tíz éve dolgozik nekünk és még édesapámat is szolgálta. Azok az emberek már teljesen elnyerték a családunk bizalmát, de attól még ilyenkor mindenkinek utána kell nézni gondolom önöknek nem kell magyarázni mi okból.- Végre újra csend lett a teremben.- Ikumi és egy kisebb csapat már folytatja az önök átvizsgálását, hamarosan távozhatnak is. Amennyiben bármi gyanúsat vagy kimondottan szokatlan észrevettek valamelyik új taggal kapcsolatban azt kérem Akionál jelezzék. Az elmúlt idő tényleg egy mély pont volt, de nem hagyhatjuk az ilyet még mindig. Innét már csak felfelé van és pár hónap múlva még nagyobb hatalmat is élvezhetünk majd mint apám idejében, ha sikerülnek az újítások.- Végszóra pont kaptam egy üzenetet Ikumitól, hogy innét mindenki tiszta.- Köszönöm, hogy befáradtak már távozhatnak is. Ahogy gondoltuk itt mindenki ártatlan.- Ez után mindenki meghajolt és távoztak is. Páran oda mentek Akiohoz, információt adni. Ez után jön a nehezebb dió.
-Fiúk!- Fordultam a mögöttem álló három társamhoz, akik rögtön nekem szentelték a figyelmüket.- Remélem készen álltok, most fog jönni csak a neheze.-Erre bológattak és elindultak utánam a kis tárgyalóhoz. Az ajtóból vissza szóltam Akionak.-Amint végeztél gyere utánunk.-Majd távoztunk is. Egy rövidebb séta után már ott is voltunk a tárgyalónál. Mikor beléptünk egyértelmű volt, hogy nem lesz csend és nem is volt. Érkezésünkre se nagyon akartak elhallgatni. Már néztem volna Minjunra, hogy intézkedjen mikor egy tizenöt év körüli kislány elordította magát.-Fogjátok már be barmok! Nem látjátok, hogy megérkeztek a főnökök?!-Erre minden bentlévő fiatal csöndbe maradt. Köszönet képen biccentettem felé egyet ő meg meghajolt. Megköszörültem a torkom majd bele kezdtem.- Nem kertelek, tömör leszek. Besúgó van közöttetek és amíg meg nem találjuk mindenki itt  marad.- A várt nagy hangzavar bejelentésem után nem következett be. Mindenki csöndbe maradt és csak figyelt. Nem tudták hova rakni a helyzetet. A tömegből egy fiatal fiú  emelte fel a kezét, én csak biccentettem egyet, hogy mondja. -Uram ilyen egyáltalán előfordulhat?- tette fel a kérdést.egy nagy sóhaj keretein belül az ingem zsebébe csúsztattam a kezem majd válaszoltam. -Persze előfordulhat. Már volt is rá példa még apám idején. Ezeket az eseteket belsős nyomozással és alaposabban oldjuk meg mint most. Ez a helyzet súlyosabb és gyorsabb megoldást igényel ezért van most mindenki itt amíg meg nem találjuk a tettest.-Nézek rajtuk szét. Van valami érdekes ezekben a fiatalokban. A bennük lévő elszántság és hűség már most sokukon látszik, pedig még csak kezdők akiknek sokat kell még tanulniuk. Kiváló lesz ez a nemzedék-És főnök ez mièrt másabb eset?-Szólj hozzám az előbbi lány. -Egyszerű. A kérdésedre a válasz pedig az, hogy az WH-tól vannak vagy más néven a White Hawks-tól .-Erre sok értetlen tekintetet láttam csak. Gondolom még csak a dolgoknak a nagyon felszínét tudják csak. A legrégebbi itt lévő is ahogy elnézem max két hónapja ha itt van. Neki dőltem a falnak majd neki álltam az ismertetőnek.- Szóval a WH világszerte az egyik legerősebb bűnüldözési egység amely a rendőrségtől független. Hasonló a felépítése mint nekünk csak teljesen más értékeket képviselnek. Ha úgy nézzük ők a mi jó változatunk persze ez így nem pontos megfogalmazás releváns hogy kinek mi a jó és a rossz. Több nagyobb maffiával is kikezdtek már és most ismét mi vagyunk soron, mert pillanatnyilag van egy meggyengülésünk és most akarnak minket teljesen elnyomni és börtönbe zárni. Tőlük szivárgott be egy ember közénk, aki jelenleg is itt tartózkodik közöttünk. Az onnét beszivárgott embert így a legjobb elkapni hisz egy profin kiképzett tagról beszélünk akit abban az esetben ha óvatosan keresnénk előbb rá tudna jönni és lelépne, most viszont nincs menekülési lehetősége, de még csak jelenteni se tud a főnökeinek. A régebbi tagoknak kellett újból utána járni ami könnyebb eset volt hisz ők már rendszeresebben vizsgálva vannak, viszont ti akik most itt vagytok nagyrészt nem lett eléggé utánatok járva hisz ember kiesés volt. Ez most hosszabb vizsgálatot igényel úgyhogy helyezzétek magatokat kényelembe egy darabig itt lesztek még.- Ekkor toppant be a szobába Akio is. Oda sétált mellém majd arrébb hívott a tömegtől.-Minden információt amit kaptam leadtam Ikuminak így vannak akiket most előrébb hoztak, mert több dolog nem tiszta körülöttük. - Hajolt közel a fülem majd súgta bele. Erre én csak biccentettem e egyet.  

Szóval itt is van a folytatás. Remélem nem lett annyira vészes. Visszamenőleg átírtam picit egy-kettő részt, de nem igazán van a storyban befolyása, csak kiegészítettem pár mondattal és átlyavítottam pár elég érdekes mondatot, meg neki álltam pár helyesírási hiba kilyavításának,de azzal még nem végeztem. Úgy néz ki nem csak éjjelente kellene írnom és átnéznem a részeket hanem nappal is. Na mindegy erre majd jobban oda figyelek. L(*^3^)~☆

Elrabolva, vagy mégsem?Onde histórias criam vida. Descubra agora