,,Dámy a pane, vitajte v klube zradcov proti kráľovi! Nebojte sa, nikto nás stíhať nebude."
,,Zradcovia proti kráľovi?" opýtali sme sa štvorhlasne
,,Presne tak! no, nie je to zrada... nepáčilo sa nám ako sme žili, tak sme vzali Lightcastle do našich rúk. V podstate, robíme kráľovi službu, deti! Nikdy nikomu neželajte niečo zlé!"
Pozerala som sa okolo seba. boli sme v hlavnom hrade. uprostred štvorcového priestoru boli dve fontány, pomedzi ktoré chodili vlci, mačky a iné štvornohé veci.
,,Sú na štyroch lebo na nich viac vplýva mágia kameňa. Nebojte, vám sa to nestane, nato tu musíte byť aspoň pol roka. Aaah Lightcastle, drahý Lightcastle... Staráme sa v ňom o všetko! Kanalizácie, osvetlenie, politika... Ak niečo zbabreme, je to na kráľa."
,,A čo robí kráľ?" spýtala sa Cassidy
,,Kto vie? Skrýva sa? Užíva si? Možno už umrel..."
,,Fúha, čo také vám spravil že s vami nepohne ani jeho smrť?"
,,Nebol...schopný...robiť hocičo, čo kráľovstvo potrebuje..." Eset vyzerala tak že jej je kráľa ľúto a chce ešte niečo dodať, no zahryzla si do jazyka.
,,On postavil múry?" spýtala som sa
,,Pffff niee, nie nie niee. Múry sa postavili aspoň pred 1500 rokmi. To drahý Malien nebol na svete."
,, A prečo ich postavili?" vyzvedala som ďalej
,,Aby sa nejaká mágia nedostala dnu, nejaká von... Aj tak, najodolnejšie je to proti krysám. Naozaj, v lightcastle žiadne nenájdete!"
,,Skvele. A prečo sme tu my?"
,,Vy ste teraz našou súčasťou. Teraz tu bývate."
,,Počkať. ČO? NIE!" skríkla som na Eset ktorá sebou mierne mykla od strachu. ostatným sa návrh taktiež viditeľne nepáčil.
,,JA mám rozžitý ÚTULNÝ ŽIVOT, ku ktorému SA CHCEM VRÁTIŤ. TOTO... NE...NEPCHRICHÁDZA DO ÚVAHY."
,,BOHUŽIAĽ, TY NEMÁŠ NA VÝBER, JA NEMÁM NA VÝBER, NIKTO NEMÁ NA VÝBER!" zastrašila ma Eset
,,Ty si mala na výber Esetra..." povedala okoloidúca
,,TOTO BOLA VÍNIMKA! A NEPOMÁHAŠ JASMINE!" Eset sa nadýchla a vydýchla.
,,Prečo my? Ani odtiaľto nie sme." Rue mala pravdu
,,Ja... neviem neviem... asi kvôli vašim osobnostiam alebo čo. Fakt, ja vás na svedomí nemám." chvíľu sme boli ticho, aby sme obe vychladli.
ESTÁS LEYENDO
Prvý kameň (Prebieha Úprava)
AventuraPrebieha úprava (PRACUJEM NA TOM, FAKT...NA TOM PRACUJEM) UPOZORNENIE: Kniha môže obsahovať nadávky 20 ročná Sally sa po rokoch dostáva medzi ľudí a znovu objavuje čaro priateľstva, lásky ale aj nebezpečia, podvodu a klamstiev od najbližších. S pom...