1. Bölüm 💟 DNA Testi

2.2K 66 32
                                    

Arkadaşlar karışık olmuş demişsiniz merak etmeyin her hikaye böyle 2-3 bölüme anlarsınız rahatça.


Bölüm kısa biraz ama 2 günde anca bu kadar yazabildim. Yavaş yavaş bölümlerimiz artar. Çok konuştum iyi okumalar=)

BOL OY VE BOL SATIR ARASI YORUM LÜTFEN! !!!!

⏪ Denizden ⏩

Eve gelmiştim . Ferit (Ona baba demem izin vermiyordu.)"Hemen odana çekilme , konuşacaklarımız var." dedi.

Ben de " Tamam , birazdan geliyorum . " dedim. Çantamı odama bırakıp yanlarına gittim.

Burak da buradaydı ve sırıtıyordu. Benim için pek de olumlu şeyler olmayacağı kesindi. Yutkundum. " Neler oluyor? " dedim.


Ferit tam konuşacakken Burak lafa atladı. " Senden kurtuluyoruz. " dedi. " Nasıl? " diye sordum şaşkınca , daha reşit değildim. Bu sefer Neslihan söze atladı.

" Bugün Ferit'i hastaneden aradılar. Sen doğduğunda bebekler karışmış olabilirmiş.

Yarın sabah hastaneye gidip DNA testi yaptıracağız. İnşallah gidişin olur da dönüşün olmaz. " diyerek sözünü tamamladı.


Gözlerim dolmaya başlamıştı. Hemen
ayağa kalkıp odama geçtim.

Tam o sırada gözümden bir yaş süzüldü .

Nasıl yapabilirlerdi böyle bir hata? Nasıl karıştırılmış olabilirdim? Onca acı boşa mıydı yani?


Düşünmeye başladım. Onların kızı olmak mı yoksa olmamak mı istiyordum?


Bunları düşünerek uykuya daldım .

Sabah Burak'ın odama dalmasıyla uyandım. Ben bir şey diyemeden " Hazırlan , birazdan çıkacağız . " dedi ve gitti .



Ben de beyaz bir kazak ve siyah bir pantolon giyip yanlarına gittim ve evden çıktık.


Hastaneye gelince Ferit bir hemşireyi durdurup ondan beklemediğim bir kibarlıkla doktor Yağız'ın odasını sordu .Hemşire tarif edince teşekkür ederek tarif ettiği odaya gittik.


Ferit kapıyı tıklatıp içeri girdi . Ardından sırasıyla Neslihan ve Burak da girince ben içeri girdim.


Girmemle herkes bana baktı. İçeride 50'li yaşlarda bir çift, benim yaşlarımda bir kız ve benden 2-3 yaş küçük olduğunu düşündüğüm çocuk vardı.


Hepsini hızlıca süzdüm. Kadın benim gelecekteki halim gibi bir şeydi. Kız Allah var güzel kızdı , ama aşırı makyaj yapmış ve çok kısa şeyler giymişti.Bacım bir giyinseydin ya.

Kızı yargılamamak için gözlerimi üstünden çektim. Çünkü biraz daha bakarsam yargılayacağıma emindim.


O sırada içeri adının Yağız olduğunu öğrendiğim doktor girdi ve konuşmaya başladı.


" Kesin olmamakla birlikte karışmış olabileceğinizden şüpheleniyoruz." dedi.



Bir hemşire geldi ve Ferit,ben,o kız ve adının Mustafa olduğunu öğrendiğim adam kan verdik.


Doktor sonuçların 1 saat içinde çıkacağını söyleyip odadan çıktı.


ArslanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin