4. Bölüm 💟 Kızlar Gecesi

1.2K 51 17
                                    

Medya:  Karan Arslan

3 gün geç geldi ama kitaplar odev felan yoğundum.  Kusura bakmayın







  Yiğit abi beni Alyaların evine bıraktı. Zile bastım ve kapının açılmasını bekledim.

Esma abla (Alyaların yardımcısı) kapıyı açtı. Ardından Alya geldi ve üstüme atladı. Evet atladı. Ve tabiki kendimizi yerde bulduk.(Kendimizi mantıksız mı oldu? Öyle ise boşviiiiiirr)

Esma ablanın yardımıyla yerden kalktık. Alya'yı azarladıktan sonra içeri geçtik. Ve her zamanki 'Kızlar Gecesi' listemize başladık.




Kızlar  Gecesi  Listesi

--- Mahmut abi ile halay( Mahmut Tuncer dinleyebilirsiniz)

--- Yastık savaşı

--- Mısır patlatıp korku filmi izlemek

--- Kahveli BİLGİ  ALIŞ-VERİŞİ

--- Beraber pasta yapıp yemek

--- Çilek ve çikolata vaktiii



Korku filminide izledikten sonra telefonum çaldı. Alya ile birlikte çığlık atıp telefonuma baktım.

Bilinmeyen bir numaraydı. Korkarak telefonu açtım.  ''A-alo''  dedim titrek ve korkak sesimle. Aras'ın sesini duymamla rahatladım. Ama sesi endişe, korku ve merak doluydu.

'' İyi misin? Neden sesin titredi. Hemen oraya geliyorum!''   dedi. Ne kadar iyi olduğumu ve gelmesine gerek olmadığını söylesemde dinlemedi.

Ve telefonu kapattı. İyi de adresi bilmiyordu. Neyse arar sonra. Ama aramadı. 5 dakika sonra kapının zili çaldı.

Gelen sadece Aras değildi. Evet bütün bio ailem buradaydı. Aman ne harika(!)

Şimdi otur anlat iyi olduğunu. Offff !  Herkes gözleriyle hasar taraması yapıp iyi olduğumu anlayınca rahatladı.Ve soruları ard arda sıraladılar.

'' İyi misin?''

  '' Sesin neden kötüydü güzelim?''  

Evet son soru Karan'a aitti. Alya ise kenarda bize öküzün trene baktığı gibi bakıyordu. Deyimi tam anlamıyla gerçekleştiriyordu.


Güzelim deyince kendimi bir değişik, iyi hissettim. Bana şu ana kadar sadece Alya güzelim demişti. Önümde sallanan el ile kendime geldim. '' Dalmışım.''  dedim.


Herkes hala benden bir açıklama bekliyordu. '' İyiyim, bir şeyim yok. Alya ile korku filmi izledik sonra da Aras arayınca korktum. Sorun yok.''   dediğimde herkes rahatladı.

Bio ailemi  geçirdikten sonra uyumaya karar verdik. Zor da olsa sonunda uyuduk.



  ⏪ Aras ' dan ⏩

Ne kadar kendime bile açıklamak istemesemde Deniz'i sevmiş ve sahiplenmiştim. Ama içimdeki o korku ona yaklaşmamı engelliyordu. Saat 23.15 'ti. Sonunda dayanamadım ve aradım.

Telefon 2-3 çalıştan sonra açıldı. Ardından ise Deniz'in korkmuş ve titreyen sesi kulaklarıma doldu. '' A-alo''  Sonrasında aldi beni bir telaş. İyi olup olmadığını sordum.

Sesimi duyunca rahatlamıştı. İyi olduğunu gelmeme gerek olmadığını söylese de telefonu kapatıp apar topar evden çıkıyordum ki ailem(annem, babam , kardeşim ve abilerim) beni durdurdu. Onlara

Deniz'i aradığımı ve sesinin kötü  geldiğini söyleyince hep beraber apar topar evden çıktık. Yiğit'ten adresi alıp arabalara doluştuk.

5 dakikanın ardından varmıştık. Kapıyı orta yaşlı bir kadın açtı. Hemen içeri girdik. Kadın durdurmaya çalışsa da telaşlı bir Arslan ailesini kim tutabilir?


Hemen Deniz'i bulduk. Hızlıca hepimiz hasar taraması yaptıktan sonra başladık sorularımızı sıralamaya. Bize iyi olduğunu ve korku filmi izlediği için böyle olduğunu anlatınca herkes rahatladı.

Kendi içimden ona kızdım. Madem korkuyorsun neden korku filmi izliyorsun diye. Aklıma eski anılarım geldi.





DENİZ'İN YAŞLARINDAYKEN ARAS


Yine korku filmi izlemiştim. Odama birden Meriç abim gelince korktum. Abim bana ne olduğunu sordu.


Ben ise korku filmi izleyip korktuğumu söyleyince abim hafif kızar gibi  '' Madem korkuyorsun neden korku filmi izliyorsun?''  deyince ben ise göz devirip '' Korkmak için '' deyince abim gülmüş ve sarılmıştı.


GÜNÜMÜZ


Karan abim ona güzelim demişti. Birden afalladı sonra yüzünde saf bir tebessüm oluştu. Ve uzaklara daldı. Elimi önünde sallayarak dalmasını önledim.Bize açıklama yaptıktan sonra kapıya kadar geçirdi.


Çok masumdu, çok güzeldi. Ne yalan söyleyeyim Karan abim ona güzelim deyince kıskanmıştım. '' Ona benden başka kimse güzelim diyemez! ''  demek istesemde buna hakkım yoktu bunun için kendimi tuttum.


Eve gelir gelmez en güvendiğim korumama Alya Şimşek'i araştırmasını istedim. Zaten Deniz'i  Toprak abim araştırmıştı. Geçmişinde onu kötü gösterecek şeyler yoktu.

KESTİK

585 kelime

Umarım beğenmişsinizdir.

Buradan bölüm için başımı yiyen arkadaşım MELİS' e selam olsun.

ArslanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin