Овен – Ще си избере възможно най – скъпите дрехи, ще ги облече, ще дефилира в магазина, ще загатне, че тези дрешки са прекалено евтини за скъпата му особа и ще се отправи към първата втора употреба.
Телец – Отива към MC Donalds, Subway и KFC, а след това към магазина за XXXL дрехи.
Близнаци – Влизат в магазин, гледат ли гледат, но отново нищо не избират, но за сметка на това успешно са вдигнали нервите на всичките си спътници, консултантите, касиерката и бедните клиенти.
Рак – Влиза, харесва нещо веднага, след което започват едни разпити…пък каква била стоката, къде била произведена, на каква температура се пере, глади ли се, естествен косъм от лама ли е и т.н. И след всички отговори, ракът махва с ръка с думите: Може и да се върне по – късно.
Лъв – Обикаля по магазините, изтъквайки как в тях продават хипер скъпи боклуци, недостъпни за почти никого. И след панорамната обиколка на мола, лъвът си е купил половината от тези боклуци.
Дева – Гледа дрехи, мота се, чуди се, накрая с 300 зора си купува нещо и после съжалява в продължение на три часа. Възможно е дори да се разплаче.
Везни – За него молът е бойно поле, той трябва веднага да открие промоциите преди другите. Ако е закъснял ще започне да уверява конкуренцията си как тези дрехи изобщо не са за тях.
Скорпион – Всичко им стои хубаво, но това ги обърква, как биха могли да купят всичко?
Стрелец – Отново не може да си хареса нищо. Излязъл е с намерението, че всяка една дреха го прави прекалено дебел, прекалено слаб, прекалено е разголена или пък и монахините носели по – секси дрехи. В крайна сметка си купува точна една дреха и никога не я облича.
Козирог – Купува си точно едно нещо – най – скъпото, което е харесал. Пере го всеки ден и съответно го носи в продължение на година.Водолей – Поръчва през интернет.
Риби – Иска да разгледа и да си хареса нещо, но сам се изнервя на мотливостта си, след това изнервя всички други, разсърдва им се и си тръгва без да каже нищо. Чиста работа.
YOU ARE READING
Кои сме ние? - Факти за всяка една зодия
HumorВсеки един зодиакален знак има своите изчанчени особености. Тук ще ви покажа тези, които успях да забележа при контактите си с различни индивиди. Аз съм дева - поправете ме ако смеете! :D