Овен – Адът е малък за тях, то толкова злоба и нахалство на едно място не биха могли да се поберат. Дори Дявола би ги изгонил от владенията си.
Телец – Вероятно би станал най – добър приятел на Сатаната само, за да може да му яде от храната. Дори основното меню да включва душите на грешниците. Не, че за Телецът тяхното изяждане ще бъде нещо ново.
Близнаци – Вероятно ще станат дясната ръка на дявола и ще му дават гениални идеи как да управлява владенията си.
Рак – Ще започнат да разправят за човешкия си живот на дълго и на широко, ще поукрасят малко историята си и накрая ще отегчат дявола до смърт. Ще му вземат трона и ще започнат да разказват още и още истории за това си приключение.
Лъв – Той е цар на всичко…себе си, живота си, смъртта си, Раят, Ада, Дявола, всичко…но само той си мисли така.
Дева – Вероятно ще се опита а убеди Сатаната, че да си лош не е чак толкова хубаво, но да наказваш виновнищите…най – приятното нещо на света.
Везни – До последно ще се чудят как така, толкова прекрасно и скромно същество като тях е попаднало н Ада.
Скорпион – Стъпвайки в Ада, той намира своето олицетворение в образа на Сатаната затова започва да му се бута, идеализирайки го, тоест идеализирайки себе си.
Стрелец – Съвсем ясно осъзнават, че мястото им в Ада е предопределено за тях само заради тяхната алчност и вечните им желания да притежават всичко…ето сега и Ада искат!
Козирог - В Ада...пхаххх, толкова усмивки в Ада просто не могат да бъдат допуснати!
Водолей – Мързи ги дори да попитат защо са тук. А колкото до мъченията, които изпитват…мързи ги да ги боли.
Риби – За тях Ада е прекалено топло място, затова смятат да го наводнят и разхладят с малко от своята чиста агресия.
ESTÁS LEYENDO
Кои сме ние? - Факти за всяка една зодия
HumorВсеки един зодиакален знак има своите изчанчени особености. Тук ще ви покажа тези, които успях да забележа при контактите си с различни индивиди. Аз съм дева - поправете ме ако смеете! :D