Овен – Ще мрънка, че не може да види изпълнителите, защото е застанал точно зад жената с гнездо на главата си. Нарича я овца, без да съзнава кой точно е овцата в случая.
Телец – Чуди се как по дяволите е попаднал тук…където има само алкохол…ама къде е храната. Е, щом няма храна и алкохола върши работа.
Близнаци – Пее и мята косите си навсякъде, не му пука особено, около него така или иначе вече няма никого. На хората им писна да ги къпят с бира.
Рак – Мрънка, че концерта не е това, което е очаквали се опива да обеди и другите,че е така.
Лъв – Кефи се на всяка песен, пее дори тези, които не знае. Все пак това е рок концерт, никой няма да забележи, че просто си отваря устата.
Дева – Пее без да предприема излишни движения. Знае безпогрешно текста на всяка песен. Всъщност дори някак си е успяла да се сдобие с плейлиста, за да бъде абсолютно сигурна, че няма да обърка нещо. Все пак не трябва да се излага…то е недопустимо.
Везни – Започва обстоятелно да обяснява на „жертвите” си по какъв начин бандата използва инструментите си и дори успява да открие грешки.
Скорпион – Кефи се много, но гледа да не поти много…все пак четири часа контене пред огледалото не могат да отидат на вятъра.
Стрелец – Стои мирно, срамува се да се раздвижи, но и той не знае защо.Козирог – Кефи се максимално, не му пука изобщо, а и май вече не знае къде точно се намира. Той е пиян още от преди началото на концерта.
Водолей – Не знае как е попаднал тук, но се радва, че го е направил.Риби – Той вече е без фланелка, полетяла е на някъде, вероятно върху нечия глава. А колкото до самите риби, ами те вече са заплували някъде из тълпата и пеят ли пеят. Истински сирени.
JE LEEST
Кои сме ние? - Факти за всяка една зодия
HumorВсеки един зодиакален знак има своите изчанчени особености. Тук ще ви покажа тези, които успях да забележа при контактите си с различни индивиди. Аз съм дева - поправете ме ако смеете! :D