Зодиите и техните врагове

185 3 1
                                    

Овен – Лесно си намират врагове, но и много лесно остават без такива. Лесно ги елиминират без да си дават много зор…всъщност то все някой друг върши работата.

Телец – Единственият му враг си е самият той, но пък за сметка на това всички други са виновни.

Близнаци – Много врагове, сякаш просто си ги печелят от нищото. Абе хора…спрете да завиждате на горките близнаци, сега вярно е, че не всеки се ражда толкова съвършен и то по 2, но все пак няма нужда от войни, всеки знае как ще завършат.

Рак – Ами то от отегчение и враговете им избягаха.

Лъв – Охо…много врагове, почти всеки им е крив, но въпреки това лъвовете остават спокойни и горди, готови да отрежат всяка една вражеска глава и след това да я добавят към колекцията си.

Дева – Няма много врагове, но станеш ли им враг, дори да си жив пак си мъртъв, но лошото е, че си мъртъв и за всички в обкръжението им. Абе ще ти се прииска да не си съществувал изобщо.

Везни – Само казват, че нямат врагове, всъщност мразят всички, които не слушат съветите им.

Скорпион – Няма човек, който да не му е враг. За жалост хората го знаят и не му обръщат внимание.

Стрелец – Няма врагове, не мрази никого, но пък само твърди, че обича всички…и те му се връзват.

Козирог – По принцип няма проблеми с никого, но влезеш ли в списъкът му, ще те гледа злобно до последния удар на камбаната, а когато тя спре…той ще я забие отново, за да продължи да те гледа с още по – озлобен поглед.

Водолей – Прекалено е отнесен, за да различи кои хора са му врагове, кои приятели…той сам не знае какъв си е.

Риби – Той няма врагове, но в следствие на буйния му характер всички си мислят, че им е враг.
 

Кои сме ние? - Факти за всяка една зодияOù les histoires vivent. Découvrez maintenant