Овен - Почва да говори много, не крещи, но гледа така, сякаш всеки момент ще извади нож и ще те нареже на тънки лентички.
Телец - Не говори изобщо просто гледа крайно злобно, клатейки заканително глава, вероятно защото го мързи да направи, каквото и да било друго. В крайна сметка или ще му мине, или ще те мрази, докато не го домързи.
Близнаци - Крещи, блъска и обвинява дори невинни случайни минувачи. Всъщност обвинява всичко и всеки - вас, съседката, котката ѝ, вилицата на масата и дори извънземните.
Рак - Ядосва се много трудно, но ако това се случи, няма изобщо да си губи времето с думи, просто ще ви ступа и после най - спокойно ще си пие кафето.
Лъв - То не бяха викове, крясъци, размахване на гриви, ръмжане и хвърляне на злобни погледи, притежаващи силата да смразяват кръвта. Не ядосвайте лъвовете...стават крайно груби и след като им мине почват да увъртат в опит да променят това, което вече са казали. Няма по - трагична картинка от човек, който търси начин да се извини, изтъквайки че е велик.
Дева - Ядосва се много трудно, трудно губи контрол...но случи ли се...ореола пада, а на негово място се показват едни рога, почват да бушуват пламъци, а вие някак си почвате да мислите, че Ада е човек.
Везни - Рядко се ядосват, но пък лесно, а техният яд се изразява с това да започнат, крещейки да ви убеждават как едва ли не сте нарушили всички божий заповеди.
Скорпион - Големи цупни, големи заплахи, а накрая отровата им се оказва прекалено слаба.
Козирог - Седи, а гняв се цеди от големите му козешки очи. От ноздрите му излизат гъсти облаци от яростен дъх. По - добре бягайте, докато все още имате време, макар че...шансът да избягате от пъргавостта на яда му е минимална. Сяикнвте с идеята, че скоро ще бъдете трофей, окачен на големите козирогови рога.
Стрелец - Ядосва се дори и за най - малкото нещо, но остава спокоен, но за сметка на това може да ви се цупи в продължение на дни, месеци, години и дори в някой друг живот.
Водолей - Ядосва се много трудно поради факта, че го мързи да си пъне нервите за някакви идиоти, той така или иначе е прав.
Риби - Без коментар...страх ме е, че зад мен вече има някой представител на тази зодия. Мисля да си ходя.
YOU ARE READING
Кои сме ние? - Факти за всяка една зодия
HumorВсеки един зодиакален знак има своите изчанчени особености. Тук ще ви покажа тези, които успях да забележа при контактите си с различни индивиди. Аз съм дева - поправете ме ако смеете! :D