Овен – От самовлюбеност почнал да си прави комплименти сам.
Телец – Почнал да заспива на странни места (малкото шадраванче на центъра) и също така опитал да изяде всичко, до което се докопа.
Близнаци – Защо ли? Ами ту са мирни и тихи, те покрай тях хвърчат човешки крайници.
Рак – Ами то като не спираш да говориш, много ясно, че ще те помислят за луд.
Лъв – Колкото и да им го казваха, не можаха да ги откажат от идеята, че притежават света.
Дева – Омръзна ѝ да търпи и нещо прищрака, а последствията затрудниха пожарната, полицията, бързата помощ, НАСА, ФБР и още някоя и друга световна организация.
Стрелец – Не спира да натяква на хората, че грешат, а той е прав.
Везни - Трябваше да време да се сетят, че разхождайки се по нервната система на всичките си приятели, някои от тях просто ще прибягнат към специални мерки.
Скорпион – Разговорите с огледалото наистина са признаци на лудост.
Козирог – Това да си постоянно ухилен…определено не е нормално. Или си луд или си на много тежки наркотици.
Водолей – С постоянно сменящото им се настроение и променливото им държание към хората, къде очакват да бъдат настанени – пет звезден хотел плюс обслужващ персонал, който да задоволи всичките им капризи?
Риби – Толкова много агресия на едно място…Вие не сте за лудницата бе!!! Вас трябва да ви пратят на отделна планета, защото дори само да си счупите нокът, последствията могат да бъдат фатални за цялото човешко общество.
ESTÁS LEYENDO
Кои сме ние? - Факти за всяка една зодия
HumorВсеки един зодиакален знак има своите изчанчени особености. Тук ще ви покажа тези, които успях да забележа при контактите си с различни индивиди. Аз съм дева - поправете ме ако смеете! :D