Овен - Мерида - Арогантни и непобедими във взимането на грешни решения, те са напълно способни да превърнат майка си в мечка, а околните в цял зоопарк.
Телец - Спящата красавица - Не мисля, че някой принц би могъл да ги събуди, освен ако не е във формата на кюфте или възглавница.
Близнаци - Сестрите на пепеляшка - Винаги искат да бъдат в центъра на внимание, но поради твърде високото ниво на раздвоение на личността, всички принцове, а и принцесите, просто бягат от тях.
Рак - ? - Не знам да има принцеса, която може да говори толковаа много!
Лъв - Анна от Замръзналото кралство - Загрижени за всички, често забравят собствените си проблеми, до момента, в който вече е твърде късно.
Дева - Бел - Високоинтелигентни и леко безотговорни в търсеното на...изгубени бащи може би...девите често се натъкват на зверове, но предпочитат просто да ги убият, не да се влюбват в тях. Те не прощават на хората, наранили близките им!
Везни - Пепеляшка - Добротата на тази зодия често я лишава от поканата за бал. Везни...имате проблем д лекия нарцисицзъм, което ви лишава от помощта на феята кръстница. Не може да оспорвате решението ѝ като е казала, че ще пътувате с тиква, а не с Ферари.
Скорпион - ?! - Какви ти принцеси, по - скоро всички злодеи събрани в едно, умножени по две, в образа на голямо пухкаво котенце с огромни нокти и страховита захапка.
Стрелец - Ами няма такава ненаситна принцеса, по - скоро някой изгладнял принц.
Козирог - Не съществува толкова неадекватна принцеса, която на всичкото отгоре да е постоянно толкова щастлива...как е възможно по дяволите!
Водолей - Тияна - Толкова са завеяни понякога, че дори няма да разберат как са се превърнали всички живи същества в обкръжението си в жаби. Няма дори да разберат, че и те самите са станали жаби, дори да се погледнат в огледалото.
Риба - Малката русалка - Милички и доста дръзки във взимането на решения, но откраднат ли им правото на глас...почват едни наводнения и Урсула току - така евентуално да е станала на суши.
YOU ARE READING
Кои сме ние? - Факти за всяка една зодия
HumorВсеки един зодиакален знак има своите изчанчени особености. Тук ще ви покажа тези, които успях да забележа при контактите си с различни индивиди. Аз съм дева - поправете ме ако смеете! :D