Овен – Обича да клюкари, знае доста от клюките, но е факт, че и за него се носят много.
Телец – По – голям клюкар няма…за жалост повечето клюки са просто добре измислени истории, целящи просто да злепоставят някого.
Близнаци – Определено са напред с материала, знаят почти всичко, но най – често единият близнак говори едно, другият съвсем друго и накрая излиза, че на леле Катя, овцата изяла котката на баба Пена, която е мъж на кучето на съседската внучка…чакай к'во?
Рак – той не знае клюки, но за сметка на това си измисля.
Лъв – знае много неща за поданиците си, но е горделив, защо да се занимава с простолюдието.
Дева – Знае абсолютно всичко, даже неща, които още не са се случили. Но клюкари рядко. Обаче опиташ ли да я изклюкариш, целият свят ще научи най – тъмните ти тайни.
Везни – Знаят доста клюки, защото общуват много. Но защо им е да клюкарят другите, когато могат да похвалят себе си.
Скорпион – Не знае клюките, не клюкари, но пък умее да дава съвети на жертвите пострадали от всички заобикалящи ги клюкари. И все пак съветите са крайно безполезни и донякъде дразнещи. А какво се случва по – нататък. Невинните жертви вярват на съветите, след това биват оклюкарени, а скорпионът стои на далеч и гордо си тупа ръцете за добре свършената работа.
Стрелец - Те не са клюкари, но за сметка на това знаят как без пробелм да ви накарат да си изепеете всичко.
Козирог – Че защо са му клюки, той има толкова другите неща, с които да отегчава хората.
Водолей – Мрази да слуша внимателно и чул не чул разправя разни простотии наоколо.
Риби – По принцип са големи клюкари, но клюките не биха сериозно да наранят някого, поне до момента, в който не ги ядосате, тогава ще почнат да си измислят разни неща за нас, а след това ще ви накарат да ги направите.
YOU ARE READING
Кои сме ние? - Факти за всяка една зодия
HumorВсеки един зодиакален знак има своите изчанчени особености. Тук ще ви покажа тези, които успях да забележа при контактите си с различни индивиди. Аз съм дева - поправете ме ако смеете! :D