~Joonas
Taas on yksi niistä tylsimmistä studiopäivistä. Tänään ei äänitetä kitaraa, joten olen vain "henkisenä tukena" niinkuin Joel sanoi. Ehkä turhin asia mun mielestä, mutta minkä sille voi. Tätä pitkä veteisyyttä ei auta ollenkaan tuo tuore pari, joka kiehnää toisissaan jatkuvasti. Siiri ja Olli eivät osaa pitää näppejään erossa toisistaan. Ihan sama mitä ympärillä tapahtuu, he eivät irrota katsettaan toisistaan.
"Nyt vitun Matela keskity" Aleksi huutaa turhautuneena. Olen samaa mieltä, koska he eivät keskity muuhun kuin toisiinsa. Tämä ei voi jatkua noin. Yhtäkkiä tunnen kun sohvalta nousee joku tai paremmin sanottuna jotkut.
"Ette mee panee sinne saatanan vessaan" huutaa Joel jo ärtyneenä. He eivät vastaa mitään, mutta kuulemme kun vessan ovi menee kiinni ja lukkoon. Ei vittu. Ei kai ne oikeasti mennyt panemaan studion vessaan.
"Laitetaaks musaa ennen ku saadaan traumat" kysyy Tommi normaalilla rauhallisella äänensävylään.
"Joo, jos tuolt kuuluu jotai äänii nii ne saa kyl itte maksaa mun terapian" sanon pokkana. Muut alkavat nauramaan paskalle heitolleni ja se tuottaa minulle jotain outoa hyvän olon tunnetta. (a/n tiiän et aattelette tän kaksmielisesti) Haluan vain saada muille hyvän mielen, onko se väärin?
~Joel
Kävelen studion nurkkaan hakemaan meidän kaikkien yhteisen JBL:llän kajarin. Liitän puhelimeni siihen mahdollisimman nopeasti ettei vain kukaan meistä saa elinikäisiä traumoja. Laitan soimaan Linkin Parkin kappaleen In the end.
Skip 2h
Olemme kaikki jatkaneet töitämme, myös Olli, koska Siirin oli pakko lähteä kotiin syöttämää Mörri, joka on hamsteriksi jo todella vanha ja saattaa kuolla koska vaan. Onneks Siiri lähti, se ei olis kestäny meijän vittuiluu.
Flashback
Olli avasi vessan oven ja käveli ulos suoraan keittiöön. Äänistä päätellen, meni hakemaan Redbullin ja meni keittiöön istumaan. Siiri hipsi hiljaa Ollin luokse.
"Mun pitää lähtee syöttään Mörri, nähään illalla" Siiri sanoo ja halaa Ollia. Olli antaa Siirille pienen pusun otsaan ja istuu takaisin tuolille. Siiri kävelee eteiseen, pukee kengät jalkaansa ja lähtee ulos. Heti kun ulko-ovi meni kiinni, hyppäsin sohvalta ja menin keittiön ovelle nojailemaan seinään ja vilkuilemaan Ollia mahdollisimman vittumaisesti. Hän esittää ettei huomaisi joten päätän ottaa järeämmät keinot käyttöön.
"Tais olla kova meno" aloitan vittuilun, mutta lopetan sen saman tien kun huomaan Ollin murhaavan katseen. Ehkä ei ole ollut paras päivä.
-----Joo ei kauhee pitkä luku, mut haluutteks jatkoo?
YOU ARE READING
You had my heart//Blind Channel
FanfictionTarina kertoo kolmesta nuoresta parista, joiden seurustelun alku sujuu hyvin, mutta mitä tapahtuu kun joku alkaa haaveilla perheestä? Entä jos pakkaa sekoittaa kolmas osapuoli? Jos joku ei ole vielä valmis sitoutumaan? Lue tarina niin saat tietää va...