"nähty"

114 4 3
                                    

~Olli

Makasin sängyssäni valveilla, vaikka kello oli jo 4:38. En saa unta, koska Siiri ei ole vieressäni nukkumassa. Olen nukkunut Siirin vieressä viimeisen viikon ja tuntuu, etten kestä olla ilman häntä. Päätän laittaa bändin ryhmään viestiä ja kysellä onko ketään hereillä.

Santerin apinalauma👀🙊

Minä: Onks ketää hereil?

Joel: Joo, kui?

Minä: Kunhan kysyin. Sori muute siitä et oltii Siirin kaa vähä kiimasii studiol

Tommi: Joo ei mitää, kunha ei toistu

Joel: Joo, maksatte mun terapian seuraavaks

Minä: en oo mitää saatanan terapiaa maksamas

Laitoin puhelimen pois, en vaan enää jaksanut sitä vittuilua, vaikka itse otinkin aiheen esille. Ehkä vaan yritän nukkua etten valvo vahingossa koko yötä.

Aamu

Herään herätykseen, joka soi mielestäni ihan liian aikaisin. Laitan herätyksen pois, mutta jään makaamaan sänkyyn.

"ÄÄÄÄÄ" huudan täysiä. En kestä, vituttaa. Kuka helvetti keksi aikaiset aamut. En pysty, en kykene. Haluan vaan makaamaan sängylle Siirin kanssa ja halata häntä niin tiukasti kun vain voin. En anna kenenkään satuttaa mun pikkusta. Rakastan Siiriä enemmän kuin mitään muuta koko maailmassa!!

~Saana

Olen hyvällä kaverillani Monicalla rankan yön jälkeen. Emme ole nukkuneet ollenkaan vaikka kello näyttää jo aamu 10. Ei se haittaa, eiks laskuhumalassa saa parhaat ideat?

"Pitäskö mun laittaa sille viestiä" Monica kysyy hieman sammaltaen. Hän puhuu suosikki bändimme kitaristista Joonas Porkosta, johon hän on ollut palavasti rakastunut jo kauan. Ei sillä, mulla ei oo mitään varaa sanoa, kun se musta hiuksinen pörröpää hittaa eritavalla kuin muut.

"Joo, ei sulla oo mitään menetettävää" vastaan rohkaisevasti, kumminkin itsekkin hieman sammaltaen

"Joo, mä laitan. Kumpa vaan en mokais mitenkään pahasti" sanoo Monica epävarmasti.

"Et sä mokaa, nyt vaan rohkeesti viestiä sille" sanon, vaikka tuskin Monica enää kuulee sitä, koska hän on uppoutunut ig diren syövereihin.

"Okei, laitan sille näin..." Monica aloittaa mutta keskeytän hänet.

"En haluu kuulla mitä laitat, kerrot sitte jos se vastaa jotain" sanon iloisesti.

Monica vain nyökkää ja tiedän että hän empii, mutta hän lähettää sen!

Odotamme hetken, kunnes Monica menee katsomaan lähettämäänsä viestiä. Katson hänen olkansa yli hänen puhelintaan ja yhtäkkiä ruutuun ilmestyy uusi teksti "nähty"

-----

Nyt jäi vähän jännään kohtaan! Yrittäkää kestää, uutta lukua on tulossa pian!

You had my heart//Blind ChannelWhere stories live. Discover now