Sori naapurit

48 5 0
                                    

~Siiri

Kysyin juuri Ollilta, että muutettaisiinko me yhteen. Hän ei vastaa mitään, joka hermostuttaa mua.

"Olli ei meijän oo pakko muuttaa yhteen jos se on sun mielestä liian aikaista" sanon hieman hätäisesti. Kuitenkin Olli astuu askeleen lähemmäs minua. Käännän katseeni alas. Hän pysähtyy melkein kiinni minuun ja kääntää katseeni itseensä.

"Ehkä vielä on liian aikaista, mutta jossain kohtaa muutetaan kyllä yhteen" Olli sanoo siirtäen kätensä kyljilleni. Katselen häntä silmiin ilman aikomustakaan kääntää katsettani enää muualle. Huomaan Ollin vilkuilevan huuliani. Pian hän ei kestä enää ja painaa huulensa huulilleni. Ensin suudelma on hidas, mutta nopesti se muuttuu erittäin intohimoiseksi kielariksi. Asetan käteni Ollin niskaan syventäen, jo valmiiksi intohimoista kielaria. Haluan Ollia ja minusta tuntuu ettei tunne ole yksipuolista.

~Olli

Kaadan Siirin makuuhuoneeni sängylle, samalla repien hänen paitaansa pois. Kun olen saanut Siirin paidan pois, alan suudella hänen rintakehää. Hän huokailee hiljaa. Pian kyllästyn hänen rintakehään ja alan merkkaamaan hänen kaulaa.

Kurotun yöpöydän laatikolle ja otan sieltä käsiraudat. Siiri katsoo minua vähän ihmeissään. Laitan hänen ensin seläntaakse ja sitten rautoihin. Nousen sängyltä ylös ja otan paitani pois. Menen hajareisin Siirin päälle ja alan suudella häntä. Alan avaamaan Siirin farkkuja jatkaen samalla erittäin intohimoista kielaria.

Pian olemme molemmat alasti. Siirin katse kiertää kropassani. Kurotun uudestaan yöpöydän laatikolle josta otan kortsun ja liukkarin. Asetan kortsun paikoilleen ja levitän liukkaria päälle. Luon Siiriin varmistavan katseen, johon hän vastaa erittäin kärsimättömällä ilmeellä.

~Siiri

Tunnen kuinka Olli työntyy varovasti sisääni. Miten jonkun kosketus voi tuntua näin hyvältä? Puristan sängyn päätyä käsilläni. Hän liikkuu ensin hitaasti, kumminkin nopeuttaen tahtia nopeasti.

"Ahmmg" pääsee suustani. Tämä tuntuu vain niin hyvältä. Olli alkaa liikkua rajummin, jolloin hän osuu juuri oikeaan kohtaan joka työnnöllä.

"Ollihh" melkein huudan. Anteeksi naapurit, tässä menee vielä hetki.

"M-mä tuun k-kohta" kuulen Ollin sanovan vaikean kuuloisesti. Pian tunnen kun hän laukeaa kortsuun. Tämä oli uskomatonta.

~Olli

"Toi oli ihanaa" sanon edelleen hengästyneenä. Tunnen siirin nyökkäävän. Hän painautuu lähemmäs minua. Hän on niin lämmin!

"Pitäis käydä suihkus" Siiri sanoo, ehkä vähän vihjailevaan sävyyn.

"Toinen kierros suihkus" kysyn innostuen ideasta. Siiri nyökkää ottaen kädestäni kiinni, vetäen minut mukaansa suihkuun. Tästä tulee vielä pitkä ilta...

------

Smuttia ku kaveri anto hyvän idean😂 Sori tästä, ihan paska luku!! En osaa!!!

You had my heart//Blind ChannelWo Geschichten leben. Entdecke jetzt