"Saat kyl ite selvittää"

42 2 0
                                    

Joo tää mun tauko kesti erittäin kauan xd

----

~Siiri

Oltiin juuri käyty Ollin kanssa suihkussa, mutta se saattoi vähän eskaloitua muuhunkin kuin vain peseytymiseen. Tällä hetkellä makoilen sohvalla selaillen puhelinta. Yhtäkkiä Olli huudahtaa hätääntyneenä:

"Siiri, mun olis pitäny olla studiolla jo kaks tuntii sitte". Olin vähän ihmeissäni, koska muistaakseni Olli sanoi aamulla että hänellä on vapaa päivä. Päätin kysä asiasta häneltä ihan suoraan.

"Eiks sul pitäny olla vapaapäivä". Olli vilkaisi minua.

"Katoin vissiin kalenterii väärin, mut tota jää sää tänne nii meen käymää siel studiol nopeesti. Onks ok?" kysyy Olli vielä hieman hätääntyneenä.

"On on. Mees nyt siitä ettet saa vielä pahempia huutoja mitä saat jo nytten" sanon hieman vittuilevaan sävyyn, samalla ottaen kaukosäätimen sohvapöydältä.

"Joo joo. Muista et jos tulee nälkä niin jääkaapissa on ruokaa tai sitte jos haluut herkutella niin..." enempää Olli ei ehtinyt sanoa kun keskeytin hänet.

"Joojoo mees ny siitä" hoputin häntä. Hän vielä vilkaisi minua nopeasti jonka jälkeen käveli eteiseen. Hetken päästä kuulin jo ulko-oven menevän kiinni, jolloin jään yksin hiljaiseen kämppään.

"Voihan vitun vitun vittu" mumisen itsekseni. Vituttaa. En edes tiedä mikä, mutta ehkä se menee ohi jossain kohtaa. Toivottavasti...

~Olli

Hölkkään autolleni ja istuudun penkille. Laitan viestiä Joelille.

O:Olli
J:Joel

J: Missä oot?!?!
O: Joo sori oon tulossa nyt sinne, unohin et meillä on treenit tänään.
J: Okei...
O:Kaikki ok?
J:Joo, varo sit, saatat saada traumat ku tuut tänne.
O:Mitä siel tapahtuu?!
J:Saat ite kyl selvittää.

*Puhelu päättyy

Okei, tämä oli outoa, mutta ei voi mitään. Ainahan jätkien kanssa on outoa, joten miksi tämä kerta olisi poikkeus. Kunhan kukaan ei vaan ole panemassa studiolla niin kaikki on hyvin.

Time skip studiolle

Avaan studion oven ja heti kun katson sisään, näen Tommin keräämässä lasin siruja lattialta ja Joelin siirtämässä sohvaa takaisin paikoilleen.

"Mitä helvettiä?!?" kysyn jätkiltä hämmentyneenä. Hetkonen? Nyt kun katson, en näe skidiä missään. Ei vittu, kuulenko oikein?

"Vittu paneeks Allu tuol jonkun kaa" kysyn hämmentyneenä ja ehkä vähän vihaisena.

"Olli kuule ku sulla ei oo mitään varaa olla vihainen studiolla panemisesta, vai satutko unohtamaan sen sun ja Siirin välikohtuksen?" Joel muistuttaa.

"Okei joo joo ymmärsin" vastaan vittuntuneena.

-----
Joo täs vähä uutta osaa teille taas!

You had my heart//Blind ChannelWhere stories live. Discover now