1 - beginning of the end

1.2K 70 15
                                    

choi san 19 yaşında, üniversitesine yeni başlamış bir gençti. ailesiyle arası pek iyi değildi, bu yüzden her türlü ihtiyacını kendi başına karşılamak zorundaydı. ikinci öğretim kazandığı için başta her ne kadar üzülse de şimdi işine yarıyordu, çünkü gündüzleri bir kafede garsonluğa başlamıştı. gününün çok az bir kısmında uyuyordu ve bu işinde bazı sakarlıklarına sebep oluyordu. patronu ise durumu bildiğinden, fazla kızmamaya özen gösteriyordu. san ona minnettardı çünkü işi bulduğu gün patronu ona avans vermiş ve kirasını ödetmişti.

bir gün, yine saat 8'de uyanmış ve hızlıca duş alıp giyinmişti. giydiklerini fazla umursamıyordu çünkü üstüne giydiği bir önlük vardı ve bu olmasaydı da kimsenin onunla ilgilenmediğine emindi. hemen kahve demleyip termosuna döktü. yanına bir iki eşyasını ve ders kitaplarını alarak evden çıktı.

evinden fazla uzak olmayan kafeye girdiğinde, aldığı şekerli kokular moralini düzeltmişti. burada çalışmayı seviyordu. eşyalarını kasanın altına bıraktı. kasada çalışan arkadaşı istifa ettiğinden beri, birkaç gündür buraya da o bakıyordu ancak şikayetçi değildi çünkü maaşındaki ufak olmayan bir artışa sebep olmuştu. kahvesini çantasından çıkarıp masaya bıraktı ve insanlar gelene kadar ders çalışmaya başladı.






daha drunk'ı bitirmeden napiyom ben.

i want you, daddy. 親 sanhwaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin