eve geldiler ve seonghwa kapıyı açtı. içeri geçtiklerinde san, sırtının duvara çarpmasıyla nefesini tuttu. dudaklarına kapanan kalın dudaklar zaten nefes kesiciydi. öpüşmeyi pek bilmezdi ama elinden geleni yapmaya çalışıyordu. seonghwa elleriyle san'ın bacaklarının arasını okşuyordu. san bayılacak gibi hissederken diğerinin saçlarını çekiştirdi. birkaç dakikalık soluksuz öpüşmenin ardından seonghwa'nın kucağında buldu kendini. yukarı kata çıkarken dudakları hâlâ ayrılmamıştı. bir odaya girdiklerinde seonghwa, san'ın sırtını yatakla buluşturdu. boynuna inip bir sürü morluk bırakırken san da seonghwa'nın karın kaslarıyla oynuyordu. birbirlerinin üstlerini tamamen çıkardılar. san'ın utancı kaybolmuştu. gözleri koyulaşmış seonghwa karnını ağrıtıyordu. birden bire yüzüstü uzandığında ne olduğunu anlayamadan kalçasında acı hissetti. istemsizce inilderken seonghwa sert şaplaklar atmaya devam etti. on dakika kadar süren bu fantezi, san'ın koyu kırmızı kalçalarıyla sonuçlanmıştı. seonghwa penisini tutup sıvazlarken san ayağa kalktı. yere diz çöküp otururken seonghwa'nın bacaklarını araladı. sertleşmiş, kocaman penisi dudaklarının arasına aldı. uzun uzun emip yalarken seonghwa inlemelerine engel olamıyordu. san tekrar kalkıp seonghwa'nın kucağına oturdu. ıslak penis altında daha da sertleşmişti. seonghwa kendini konumlandırıp san'ın dar deliğine soktu. ikisi de çığlık atarcasına inliyordu. san yanakları kızarıncaya kadar, hızla kendini beceren babacığına baktı. dudakları yeniden birleşirken ikisi de birbirlerinin peşi sıra boşalmıştı. san hwa'nın üzerine yığıldı. seonghwa bebeğinin saçlarını okşarken, deliğinden akan sıvıyı parmaklarına alıp dudaklarına sürdü. daha sonra bebeğiyle bu tadı paylaşana kadar, saatlerce öpüştüler.
e kisacik olmus bu.
NEYSE A DOSTLAR 18 OY GELİR Mİ BE Bİ SONRAKİ BÖLÜM İÇİN
bu seonghwa cok serefsiz var ya gorceksiniz bak HADİ 18 OY ATİN optum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i want you, daddy. 親 sanhwa
Fanfictionseonghwa ortama girdiği an, kediciği olacak kişiyi gözüne kestirmişti.