12 - come here shawty

587 61 30
                                    

daddy

akşam 7 gibi attığım adreste ol

choisan

sana da günaydın

saat daha 6 be bu saatte yazılır mı

daddy

*konum*

belki temizlenmen gerekir diye erkenden söylemek istedim

choi san

ne demek bu

anlamadım

daddy

birlikte zaman geçireceğiz

choi san

doğru anlamışımdır umarım

sabah sabah niye libidon yükselmiş onu anlamadım da

neyse tamam orada olurum

daddy

sabah saati aklıma gelmeseydin choi san

san'ın eli ayağına dolaşırken ne yapacağını bilememişti. gerçekten sabahın köründe seonghwa'nın aklına gelip libidosunun yükselmesine mi sebep olmuştu? fazlasıyla utanmıştı. bir cevap vermeyip telefonu kenara bıraktı ve uyumaya devam etti.

öğlene doğru uyandığında uykusunu almıştı. kalkıp yüzünü yıkadıktan sonra kahvaltı etti. biraz dağılmış olan evi toparladıktan sonra kıyafetlerini hazırlayıp duşa girdi. beden temizliğini hiçbir zaman geciktirmediğine şükretti, çünkü bu akşam daha önce hiç yaşamadığı bir şeyi yaşayacaktı ve tesadüfen dün ağdasını yapmıştı.

vücudunu en ince detaylarına kadar temizleyip saçlarını da yıkadı ve havlusunu beline sararak çıktı. onu bu halde biri görse muhtemelen seme olduğunu düşünürdü ancak seonghwa'nın karşısında uke olmayacak tek bir canlı yoktu. san bu düşünceleri kafasından atıp odasına geçti. duşa girmeden önce seçtiği kıyafetleri giydi ve saçlarını tarayıp kuruttu. ara sıra ufak bakımlar yapardı ve şimdi de yapası gelmişti. çekmecesinden çıkardığı vücut kremini kıyafetlerinin açıkta bıraktığı bacaklarına, kollarına ve göğsüne sürdü. daha sonra sıkılarak üstündeki her şeyi çıkarıp vücudunun her yerine güzelce yedirdi. aynada kendini izlerken, bunu cidden yapmak isteyip istemediğini düşündü. dürüst olması gerekirse erkeklere karşı duyguları daha yoğundu ve tüm haftasını alan bu okul-kafe meselesi onu yoruyordu. okul demişken... bugün dersi vardı. aklına geldiği an en yakın arkadaşına yazıp kendisi yerine imza atmasını rica etti. arkadası da kabul edince iki dakika ayak üstü yapılan dedikodunun ardından telefonlar kapandı. daha çok vardı ve san sıkılmaya başlıyordu. seonghwa'ya yazdı.

choisan

hey

daddy

bebeğim

choisan

canım sıkıldı

daddy

babacık seninle erkenden ilgilensin mi istiyorsun?

san bunu hiç düşünmemişti. seonghwa yanlış anlamaya çok müsait bir insandı ve konu da öyle olduğuna göre yanlış anlaması kaçınılmazdı. san nasıl çevireceğini bilemiyordu.

choisan

öyle bir şey demedim

daddy

bugün işlerim pek yoğun değil. istersen iş yerime gel? sonra birlikte eve geçeriz.

choisan

mm bilmem ki

daddy

*konum*

gel buraya güzelim.

san bir şey demeden atılan konuma baktı. eh, biraz yolu vardı tabii. telefonunu, cüzdanını ve anahtarlarını alıp minibüs beklemeye başladı.










tm merak etmeyin bi sonraki bolum sevistircem. 15 oy gelirse bir sonraki bolum olcak tabii.

15 OYYYY İSTİYOMMMM

bu bolum baldizim icin

i want you, daddy. 親 sanhwaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin