Vitaj v Sotto Terra, prasiatko

142 15 4
                                    

"Vedel som, že sa mi dlho skrývať nebudeš..." 

Čo to .. ?? Zakryla som si svoje intímne partie a prsia sa mi zavlnili. Nejak som ich nechala bez povšimnutia. "Ihneď vypadni lebo začnem kričať !" Otvorila som ústa a chystala som sa vykričať si hrdlo, no Connor sa postavil a uterák ktorý mal ležérne ovinutý okolo bedier sa mu šmykol a skončil na zemi. "Ups a sme si kvit. Pohľad za pohľad" zvodne sa usmial a veľmi pomalým pohybom sa zohol a znova si opásal uterák. "Nabudúce zavri pusu prasiatko, inak ti tam niečo vopchám" povedal chrapľavým hlasom, otočil sa a vypochodoval z kúpeľne. 

Zostala som stáť ako soľný stĺp. Vážne som práve videla nahého chlapa ? Ja ? Pozrela som sa na seba do zrkadla a začala som sa neskutočne rehotať.  Zamotala som sa do osušky a prebehla som do svojej izby. Vyhrabala som nejaké ďalšie čisté oblečenie, hodila som ho na seba a zbehla som do kuchyne. Sadla som si k baru a začítala som sa do 20 rokov starých novín. 

CONNOR : 

Prečo som jej do tej sprchy vôbec liezol ? Priznávam, stálo to zato, no teraz tu musím trpieť ? Tá mi teda dobre počarovala. Ako sa mám TOHO teraz zbaviť ? Ešte nikdy som nemal o ručnú prácu núdzu. Vždy pri mne bola nejaká Amy, Ashley, Lana alebo neviem ktorá ešte. Sám som si to ešte nerobil ale na Miu treba ísť pomaly. Cítim že to je moja beta samica aj keď ešte nie je vlk ale raz jej to predsa prezradím. 

Dotkol som sa HO a myseľ mi okamžite zaplavili obrazy jej krásnej hebkej aj keď trošku ružovkavej pokožky v sprche. A keď som sa dotkol jej pŕs .. Och.. Vážne som z nej úplne mimo. No teraz sa musím venovať inej prácičke. 

MIA :


Ako som tak pretáčala stránky v novinách, zistila som, že vlastne vôbec nevnímam čo v nich je napísané ale rozmýšľam čo teraz robí Connor. Môže vôbec normálne existovať keď ma videl nahú ? Teda nenamýšľam si, no pre mňa to bol dosť veľký šok. Potrebujem sa s ním o tom porozprávať. 

Vybehla som hore schodami a otvorila som jeho dvere bez klopania a iných zdvorilostí. No radšej som mala zaklopať. Naskytol sa mi pohľad na Connora ležiaceho na posteli a rukou pod stoporeným uterákom. Docvaklo mi čo asi robí no nevedela som odtrhnúť pohľad. "MIA ???" Pozrel na mňa očami zakalenými od túžby. "Nevyslovuj moje meno ty úchylák!" chytila som nervy a tresla som dverami. Počula som ako Connor na druhej strane zlieza z postele a očividne hľadá nejaké kraťase. Nečakala som ani sekundu a rozbehla som sa smerom von z chaty a hor sa do lesa. Doteraz ma nenapadlo kde vlastne všetok čas trávia Sally, jej mama a Rob, no bolo mi to srdečne jedno. Len čo najďalej od tej úchylnej potvory. 

Skončila som niekde na ceste smerom preč z oblasti. Tam som zastala a nadýchla som sa ako tuším ešte nikdy. No za mnou sa zrazu ozval Connorov hlas :" Neutečieš mi. Už teraz nie." Zhrozená a neskutočne vystrašená som sa k nemu otočila a zistila som, že ni je vôbec zadýchaný no motorku som nevidela ani nepočula. Ako sem tak rýchlo dobehol ? "Nedotýkaj sa ma tými ručiskami !" 

"Nechaj ma to aspoň vysvetliť. Ani nevieš čo so mnou robíš. Poznáme sa niekoľko dní no ja.. proste... páčiš sa mi možno viac než si myslím. Moja maličkosť mi to pripomenula" hanblivo sa usmial. 

Moja neskutočná nenávisť voči nemu pominula ako lusknutím prstov. Veď je to predsa len chlap s určitými potrebami a ty si tiež neostala bez ujmy, však Mia ? Rozmýšľala som v duchu. Pozrela som mu do očí a vyletelo zo mňa :" Ani ty si nenechal chladnou. Ale bohužiaľ ti to neviem opísať lebo to bola premiéra".

"Och to mi lichotí a ako malé ospravedlnenie mám pre teba malý návrh. Čo keby som ťa zoznámil s mojou partiou a mohli by sme trebárs vypadnúť aj hneď, veď nás aj tak nikto nevníma. " Tento nápad sa mi celkom zapáčil a v tomoto zatiaľ nie moc blízkom človeku som neviem prečo, mala hlbokú dôveru. Proste som vedela, že sa mi pri ňom nemôže nič stať. Krokom a bez slov sme sa vrátili na chatu a zbalili sme si veci. S taškou na pleciach som vyšla na záhradu a pohľadom som hľadala Sally. Ako inak ležala na výslní a chytala bronz. Už bola skoro ako čokoládka. "Sally ? Musím sa s tebou porozprávať." Zohla som sa k nej a štuchla ju do pleca. "O čom prosím ťa ?" zamrmlala si popod nos. Asi ešte spala. "Ideme s Connorom domov, lebo ma chce predstaviť kamarátom a ty to tu zvládaš aj bez nás" nahodila som podliezacký tón. Dúfala som, že sa ako moja najlepšia kamoška nenahnevá. Takúto situáciu sme zatiaľ z mojej strany ešte neriešili. Nikdy som nemala priateľa an nejak výsostne mi ani 16 rokov nechýbal. "No konečne ste to tu zabalili. Už som čakala kedy mi to prídeš oznámiť. Držím vám palce prasiatka" zaškerila sa a znova nahodila vážnu tvár hodnú ľadovej kráľovnej, pretože nechcela aby ju pri opaľovaní čokoľvek vyrušovalo. No nechceli by ste takú milú a chápavú kamošku ? Ja ju rozhodne nikomu nedám.  Prešla som k Sallynej mame a Robovi ktorý ruka v ruke sedeli v hojdačke a o niečom si hrkútali. "Prepáčte že vyrušujem, no práve s Connorom odchádzame na malý výlet a už sa na chatu nevrátime, tak by som vám v našom mene chcela poďakkovať za úžasných pár dní, na ktoré určite nezabudneme. Rob, robíte skvelé steaky a hamburgery a vlastne všetko robíte skvele ak to robíte spolu. No už trepem dve na tri tak sa  teda majte."  Objala som ich a červená som prešla dopredu kde na mňa už čakal Connor. Bez slova mi nasadil helmu a ruky mi nadstavil tak, aby som ho pevne objímala.

"Inak mimochodom, vieš o tom, že si prvé dievča ktoré sedí na mojej motorke ?" zvodne sa pousmial. Nenaletela som mu. Ako nasadal, som si popod nos zamrmlala :" No jasné, a určite ešte žiadna nesedela na tebe, Casanova" ironcky som sa zaškľabila na jeho chrbát. "Počul som ťa a bohužiaľ, na mne ich už sedelo viac než dosť."

Ako ma mohol počuť ? Veď som sa nepočula skoro ani ja sama. A bola to ľútosť v jeho hlase ? ktorý chlap by ľutoval, že mal veľa báb ? Nechvália sa tým náhodou ? Nechápem ho.  Bez slova sme odfrčali lesom.  Okolo siedmej, sme dorazili pred môj dom. Navigátorka zo mňa síce nebude, no na piaty pokus sme to dali. "Počkáš ma tu alebo pôjdeš so mnou ?" 

"Mne je jedno ale potrebujem na wc" vyplazil mi jazyk. Ako keby sa nemohol vyčúrať niekde do kríku. "Poď teda ďalej a ničoho sa nedotýkaj. Otec je na to dosť háklivý." Voviedla som ho dovnútra, prešli sme hore na poschodie, ukázala som mu kúpeľ§u a prešla som do svojej izby. Vybalila som si veci a hodila ich do koša na špinavé veci. Medzitým sa vrátil Connor. "Čo si mám obliecť ? A kam ma to vlastne unášaš ?" otočila som sa naňho. "Daj si nejaké sexy šaty a unášam ťa do jedného baru. Určite si tam ešte nebola a pritom je to len kúsok od teba. Sotto Terra je môj najobľúbenejší bar na zemi. Je totiž pod zemou ako vyplýva z názvu. Je to totiž po taliansky. A Taliansko je moje naj precestované a spoznané územie. Dobre, teraz ťa nechám a počkám ťa dolu v kuchyni." Mrkol na mňa a odišiel. 

Vážne som o tom bare ešte nepočula. Pohrabala som sa radšej v šatníku a našla som moje obľúbené červené šaty. Mali áčkový strih, hlboký výstrih vzadyu na chrbte a taký priemerný vpredu, boli dlhé dopoly stehien a mala som ich najradšej zo všetkých šiat ktorých mám požehnane. Obliekla som si ich, vlasy som si prečesala a preletela lakom aby zostali krásne rovné, makeup som nepotrebovala no tiene som si predsa len dala. Dymové líčenie sa do baru nesmierne hodí tak som vyzerala o 10 minút ako nejaké zvodná diva. Obula som si čierne lakované topánky na vysokom opätku a zobrala som si čierne sako ak bude v noci zima. 

Keď som zišla zo schodov a prešla do obývačky, Connor na mňa zostal hľadieť ako na sviatosť oltárnu. "VYzeráš neskutočne nádherne" zašepkal ledva počuteľne. "Zavru ústa lebo ti do nich niečo strčím" oplatila som mu jeho poznámku a on sa zasmial. Bez slova sme vyšli von a keď som stála pred motorkou som si niečo uvedmila :" Ako mám sedieť na motorke v šatách a kedy si sa stihol prezliecť do košele a hnedých nohavíc ?"

"Som šikulka ktorá nosí pod sedadlom vždy náhradné oblečenie a budeš sedieť tak ako vo filmoch. Prisadneš si sukňu ako trúba a nebude sa ti vyhŕňať." Pochybovačne som naňho pozrela no o pár sekúnd som sa presvedčila o pravdivosti jeho úvahy. Zabočili sme len o tri bloky ďalej od môjho domu a boli sme tam. Malá stará nenápadná búdka na maličkom pozemku . Okolo tejto búdky bolo pár motoriek, no dalo sa to nevšimnúť. "To je ono ? Stará búda ?" Vážne som pochybovala o zdravon rozume Connora neviem akého. "Aké máš vlastne priezvisko mimochodom ?" zamračila som sa. 

"Nesmej sa , ale Starklen." Na tvári sa mi usadil úškrn. "Nesmejem sa, ale vážne sa voláš jemný ? Nejak mi to na teba nesedí." No naopak, sedelo mi to naňho dokonale. Poznáme sa síce pár dní, no v podstate som sa doňho až po uši zamilovala práve preto, že aj keď ma oblieval ružovou farbou po záruke, bol pri tom jemný. Pri všetkom čo robil bol jemný. A je to vonku. Poznáme sa naozaj chvíľočku, no milujem ho.

Connor sa na mňa usmial veľmi JEMNÝM úsmevom a podal mi ruku. Ako keby mi čítal myšlienky. Úsmev som mu opätovala. "Hor sa do neznáma, prasiatko." VYkročili sme do starej búdky. Na počudovanie vo vnútri boli schody ktoré viedli do tmy. Zostúpili sme dosť hlboko a zrazu som začala počúvať dunivé zvuky, no veľmi slabé. Za rohom ktorý sa z ničoho nič vynoril, stál pri obrovských betónových dverách uzrutný chlap. Asi nejaké sbskár. Connor k nemu podišiel, niečo mu pošepkal do ucha, ten chlapisko sa usmial, kývol na mňa a akoby nič odsunul tie betónové dvere. Ohlušila ma neskutočne hlsná hudba a laserové svetlá všade kam som mihla očami. 

"Vitaj v Sotto Terra, prasiatko." 

OčiWhere stories live. Discover now