Kým som sa zorientovala, Connor ma už ťahal popri plných boxoch niekam dozadu. Úplne vzadu v rohu bol box, v ktorom sedeli tri baby a traja chalani. Dve baby boli blondínky nalepené hlava na hlave a niekoho úpenlivo ohovárali. Mali oblečené nejaké trblietavé minišaty, obuté neskutočne vysoké ihličky a na tvári mali viac farby ako klaun pred vystúpením. Tá tretia sedela síce vedľa nich, no smiala sa na niečom čo jej hovoril chalan vedľa a bola oblečená veľmi jednoducho no svedčalo jej to. Mala nejaké tmavé šaty, ktoré som pod toľkými farebnými laserami nerozoznala, obuté mala baleríny a nebola skoro vôbec namaľovaná. Vlasy však mala zapletené do neskutočne zložitého a nádherného vrkoča omotaného okolo hlavy ako korunku. Dvaja chalani sediaci vedľa nej boli asi dvojčatá pretože boli na vlas rovnaký a na opačnom kraji vedľa jedne z blondínok sedel namakaný chalan, ktorý bol síce pekný ale z jeho tváre bolo normálne cítiť aký je arogantný a namyslený a proste debil. Connor ma postavil pred nich a usmial sa na sediacich.
"Čaute. Chcel by som vám predstaviť moju kamarátku Miu. Bude tu dnes s nami."
Pozrela som sa na reakciu každého z nich. Dvojičky sa škerili a o niečo sa stavovali pretože si práve podávali ruky na znak stávky. Tá pekne oblečená baba sa na mňa pozerala so záujmom, blondínky samozrejme zazerali a ten debilko sa na mňa pozeral nejak nechutne. Neviem to ani opísať. Jeden z dvojičiek sa postavil a povedal : "Vitaj tu medzi nami zdivočelími. Ja som Seth, toto je moje dvojča Theodore ale všetci ho voláme Ted, táto maličká je Phoebe, plastika 1 je Ashley, plastika 2 je Anita a mačo je Drew. " Znova si sadol a výstižným predstavením si od plastík zaslúžil o trošku menej vraživé pohľady ako hodili na mňa. Nič si z toho nerobil. Sadli sme si k nim.
"Niečo na pitie, prasiatko ?" zakričal mi do ucha Connor a aj tak som mala problém poriadne mu rozumieť v tom hluku. "Poprosím ťa jednu vodku a môžeš aj Jacka" usmiala som sa naňho. "Začínaš z ostra" smial sa na mojej objednávke Ted. Mal vtipný smiech. Connor odiešiel a ja som sa pozrela do očí Phoebe sediacej priamo oproti mne. Usmiala som sa na ňu. Úsmev mi opätovala a mala vážne krásne zuby. Nesedela mi k tým plastikám vedľa nej. Connor sa vrátil s mojou objednávkou a pomarančovým džúsom. Keďže sme prišli na jeho motorke dnes nemohol piť ak ma chcel priviesť domov celú. No ja som zákaz nemala. Najprv som do seba šupla vodku, pretože tú úplne zbožňujem. Ted sa zase začal smiať. "Počkaj ma idem si aj ja po jednoho Jacka aby sme sa spolu mohli dnes trošku zabaviť, pretože ako vidím, konečne nejaká baba ktorá vie ako sa pije". Prešiel k baru a o chvíľku bol späť aj s whiskey. Jedného pošupol aj Sethovi no ten sa naňho len usmial a prenechal ho bratovi. Štrngli sme si a kopli to do seba. Podal mi aj pohár po Sethovi a hodila som to do seba ako nič. "S tebou ešte bude sranda" zaškeril sa pre zmenu Seth.
"Kam chodíš na školu ?" spýtala sa jedna z plastík. Myslím že Ashley.
"Na tú istú ako ty, len o ročník nižšie. Som v triede tuto s Phoebe, Sethom a Tedom." Usmiala som sa na ňu a všimla som si že plastika dva Anita s Drewom na mňa pozerajú s opovrhnutím. A nech. Dnes som sa prišla zabaviť a nebudem trpieť pohľady takýchto trtkov. "Connor, prinesieš mi ešte štyri vodky prosím ?" zvodne som sa naňho usmiala. Zasmial sa, prešiel k baru a o chvíľočku bol späť. Dva podal mne a dva Tedovi. Došlo mu to. Dnes som sa rozhodla opiť Teda.
Šupli sme to do seba a ja som sa konečne začal cítiť aspoň trošku opito. "Phoebe ?", spýtala som sa jej "ty nepiješ?"
"Ale áno, len podľa Anity sa z alkoholu strašne priberá tak som s tým prestala."
"Prosím ťa, veď to za chvíľku vyplavíš. Poď si dať niečo so mnou a vytancujeme to" usmiala som sa na ňu a už ju cez všetkých tých ľudí ťahala k baru. Sebe som objednala jednu vodku a jej som objednala niečo silnejšie. Tatranský čaj. Chcela som, aby sa čo najrýchlejšie dostala na moju úroveň opitosti. Očividne to zabralo a hneď ako sme dopili sme boli na parkete. Práve hrali pesničku od Timberlaka "Sexy Back" a začali sme sa vlniť do rytmu. Alkohol a teplo nám udrelo do hlavy a o chvíľku som sa už opierala zadkom o Phoebe a robili sme "ladné pohyby" hodné úchylného páru. Ľudia okolo nás vytvorili kruh a povzbudzovali nás. Phoebe bola očividne tanečníčka, pretože vedela neskutočné pohyby. Ja som zase bola gymnastka, tak sme obe robili v rámci šiat úctyhodné kreácie. Keď skončila pesnička sme sa objali a rozosmiali sa.
YOU ARE READING
Oči
FantasyVlci. Divokí, slobodní, nebezpeční. Vlci. A ja. Čo by ste robili, keby sa váš život jediným výstrelom zmenil ? A čo tak kusnutím ?