Connor :
S obrovským plesnutím som dopadol do vody. Keď sa moja vyškerená hlava vynorila nad hladinu Mia sa usmiala : "Pekne vyješ ty vlk jeden." Ďaleko teda od pravdy nebola. Bola by z nej celkom dobrá vlčica. Možno by nohla byť v budúcnosti mojou beta samicou. Ale Drew (alfa samec svorky) by bol záasadne proti, pretože by som mal v nej oporu a mohol ho vyzvať na súboj o alfa miesto. Uvidíme. Možno ju zoznámi so svorkou. Z mojich myšlienok ma vytrhol Miin hlas. Znova bola na skale a chystala sa skočiť nohami napred. Kričala na mňa nech uhnem. Seth zo svorky mi raz prezradil, že nech sa človek akokoľvek snaží, vždy keď skáče nohami napred sa mu vyzlečú plavky pod vplyvom tlakovej vlny vytvorenej dopadom do vody. Dopadla do vody. O prá sekúnd sa nad hladinou vznášala jej podprsenka. Vedel som to ! Zaškeril som sa. Miina hlava sa vyborila. Neuvedomila si že nemá podprsenku a prehrnula si vlasy z tváre dozadu. Pri tomto nevinnom pohybe jej nad hladinu vykukli prsia. Zadržal so mdych a následne sa začal rehotať ako pako. Neskutočne som sa smial. Mia sa na mňa nechápavo pozrela a keď uvidela jej podprsenku v mojich rukách, očervenela ako paprika.
"No super, nejak často obdivuješ moje prsia" zamrmlala si popod nos. "Keď mi vždy dáš príležitosť" zaškeril som sa a podal som jej podprsenku. "Ty úchylák" začala sa smiať. Otočila sa mi chrbtom a obliekla si ju. "Poďme sa teraz usušiť, nech sme doma suchí."
Ležali sme na tráve a slnko z nás ťahalo vodu. "Mia?" preťal som ticho. "Hmm" zamrmlala. Asi driemala. "Môžem sa ťa niečo spýtať?" zašepkal som. Nechcel som ju úplne zobudiť. Otvorila oči a pozrela sa na mňa. "Hlavne nič o mojich prsiach." Vyplazila mi jazyk a ja som sa zasmial. "Nechcela by si sa zoznámiť s mojimi kamošmi ?" povedal som s malou dušičkou.
"To znie fajn. A môžem teraz ja jednu otázočku ?" usmiala sa. "Jasné, ale hlavne nie o tvojich prsiach" zasmial som sa. Aj Mia sa zasmiala. "To sa neboj. Chcela som sa spýtať.. ako je to vlastne medzi nami teraz po tom bozku ?" pozrela mi na pery, následne do očí a keď zistila, že som ju prichytil pri čine sa začervenala. "No ak správne uvažujem, tak by sme mali spolu začať randiť, lebo normálny kamaráti sa spolu nebozkávajú".
"Nenamietam" zasmiala sa.
Mia :
"MIA!!" počula som Sallyn hlas ešte skôr ako som ju uvidela. Connor mi práve dával dolu helmu, keď sa k nám prirútila Sally červená ako paprika. "Kde si bola ? Keď som sa ráno zobudila, mama s Robom povedali že netušia kde ste a ja som myslela že sme tu spolu" mračila sa na mňa.
"Sally boli sme civičiť" povedala som bez ďalšieho opisovania. Vedela som, že ona nikdy ani porstom nehne pre svoj výzor takže som vedela že to ďalej rozoberať nebude. "Aha, tak to som už ticho" zasmiala sa.
"Sally, oficiálne ti oznamujem, že s tvojou kamarátkou začínam randiť" vyhlásil Connor a mne spadla sánka. Myslela som, že to ešte nikomu nebudeme hovoriť a on to pri prvej príležitosti vybafne rovno Sally do tváre. "Čo ? A to kedy ste stihli ?" zasmiala sa. Čakala som nejaký výbuch hnevu ale ona sa dokonca tešila. "Prečo sa tak škeríš ?" spýtala som sa totálne nechápavo.
"Ja som to tak podvedome tušila" škerila sa ešte viac. To som teda nečakala. MYslela som, že bude našvaná alebo bude urazená ale ona sa tešila. Connor sa začal smiať tiež. Mal veľmi príťažlivý smiech. Nakoniec ma tí dvaja presvedčili a začala som sa smiať s nimi. Vošli sme dovnútra a ovannula nás vôňa grilovaného mäsa. Prešla som do kuchyne kde na tanieroch ležali krásne grilované steaky a ako príloha v mise šalát. Úplne lhadná som si sadla za stôl ani som nepozdravila Sallinu mamu a Roba a vrhla som sa na to mäso. Bolo neskutočné. Rob bol talent.
Po obede sme sa každý vybrali robiť nejakú jednoduchú činnosť, pretože bolo neskutočné teplo a vody sme už mali všetci dosť. Ja som si išla zdriemnuť, pretože ma to plávanie totálne vyšťavilo. Snívalo sa mi o Connorovi. Boli sme spolu na tej zamatovej čistinke. Ležali sme na tráve a hádali sa, ktorý oblak čo pripomína. Sem tam sme sa pobozkali. No raz som mu dala bozk a keď som sa od neho odtiahla, miesto neho vedľa mňa sedel vlk. Čo s nimi všetci majú ? No zrazu som sa zobudila. Celkom obyčajný sen na moje pomery.
ESTÁS LEYENDO
Oči
FantasíaVlci. Divokí, slobodní, nebezpeční. Vlci. A ja. Čo by ste robili, keby sa váš život jediným výstrelom zmenil ? A čo tak kusnutím ?