Dobrú noc

183 24 6
                                    

Podišiel ku mne a zvalil ma na posteľ. Týčil sa nado mnou ako Eifelovka. "Čo len s tebou urobím ? Si šteklavá ?" "Nieeeeeeee !" a začala sa vojna. Smiala som sa ako idiot. On sa pre zmenu smial dokonale. Ako nejaký teen boy z filmu. "Už stačilo" od smiechu som až plakala. "Máš pravdu. Si voľná. Zatiaľ" usmial sa. Pustil ma a ja som konečne mala možnosť utiecť. Ale sedela som ďalej. "Kedy chceš ísť do tej posilovne ? Neviem sa dočkať" zahlásila som bez nejakého rozmýšľania. "Čo tak zajtra ráno ? Najlepší začiatok dňa. Ale upozorňujem ťa, že tam budú samí chlapci takže sa nejak priprav alebo čo" zaškeril sa a ukázal gesto alá nejaký namyslený kulturista. Začala som sa smiať. "Kašlem ti na nejakých Schwarzenegrov, ja tam idem cvičiť " usmiala som sa a vypochodovala som z izby. 

" Sprcha bude v túto hodinu celkom fajn" povedala som si. Šla som teda do kúpelky na konci chodby. Netuším prečo máme všetci spoločnú kúpeľňu, ale je nás tu tak akurát, takže sa nikto zatiaľ nesťažoval. Vyzliekla som sa, uterák som položila malú toaletnú skrinku vedľa sprchy a zavrela som za sebou dvere z mliečneho skla. Voda mi krásne začala stekať po tvári a zmývala zo mňa všetky trápne a hocijak nevhodné chvíle poslednej doby. Úplne som stratila pojem o čase. Namydlila som sa svojím najobľúbenejším šampónom s vôňou citrónu, ktorý používam už od svojich 14 rokov. Keď som bola už dokonale čistá a moje vlasy taktiež, vystrčila som von ruku aby som si uchmatla svoj uterák a moja ruka nahmatala len prázdno. Vystrčila som teda von aj mokrú hlavu a zistila som, že mi nejaká mílá duša zobrala všetky moje veci aj s uterákom. 

"Connoooooor !!" zakričala som na celý dom. O pár chvíľ sa jeho vyškerená hlava zjavila medzi dverami. "Čo si želáš, vodník ?" pohľadom prešiel po mojom matnom tele. Ďakujem bohu za mliečne sklo. "Kam si mi dal veci ? Prines mi ich naspäť." 

"O čom to točíš ? Veď by si ma počula keby som sem prišiel a zobral ti veci, nemyslíš ?" zaškeril sa. Prečo mi ich proste nevráti ? 

"Je mi jedno ako si sa sem dostal a či si ma očumoval alebo nie ale naval mi sem aspoň ten posraný uterák. Fetišistom ako ty jedny nohavičky odpustím, ale nebudem tu chodiť po chate nahá a ešte k tomu celá mokrá !" Už som bola riadne napálená. "Ani ma nehne, vodník. Buď budeš musieť prebehnúť do svojej izby na druhej strane chodby, alebo tu zostaneš dokým sa celá nerozmočíš." Môj mozog pracoval na plné obrátky. Z tejto šlamastiky sa asi inak ako totálne strápnená nedostanem. 

"Tak sa aspoň otoč ty fetišistický sráč" povedala som sarkasticky s náznakom urazenosti. Vlastne mi to bolo tak trochu jedno, pretože Connor bol Sallyn brat, takže si na mňa nemohol nič dovoliť. Connorova hlava zmizla a ja som sa odhodlala odsunúť mliečne sklo. Svoje vlasy som si spustila na prsia takže som mala o starosť menej, preto som sa zakryla rukami tam, kde bolo treba a odhodlala som sa vyjsť na chdobu. Nohou som rozkopla dvere a Connor za nimi vyvalil oči, otvroil ústa a následne nato začal tlieskať v sprievode s hurónskym smiechom : " Ani vo sne by ma nenapadlo, že to vážne urobíš. Máš teda gule, Mia. Aj keď ich vlastne ani nikde nevidím."

"Nečum ty úchylák ! Radšej zalez skôr ako ti vyškriabem oči."

"V tejto chvíli tie tvoje chudé prstíky potrebuješ na niečo iné ako na škriabanie mojich očí" zaškeril sa. Radšj som si ho nevšímala a rýchlou chôdzou som vyrazila do svojej izby. Tesne predtým ako som sa za sebou konečne zabuchla dvere Connor zakričal : "Pekný zadok, Grayová!" Celá červená som tresla dverami a utekala som si po spodné prádlo. Vybrala som si rovno aj biele kraťase a biele tričko tak trochu priesvitné. Bola mi v ňom vidieť moja biela čipkovaná podprsenka, ale nevyzeralo to nijak štetkovsky. Obliekla som sa a rozhodla som sa rovno navštíviť svojho suseda.

Ani som nezaklopala, rovno som mu radšej vtrhla do izby. "Čo keby som napríklad pozeral porno ?" naštvane povedal Connor keď ma zbadal. "Tak by si na chvíľu stlmil zvuk. Kam si mi dal veci ?" 

OčiWhere stories live. Discover now