"Changmin tahmini ne zaman havayı yumruklamayı bırakırsın?"
"Sus cinlerle dövüşüyorum ben."
Her zaman olduğu gibi Changmin yine Chanhee'nin evine gelmişti. Tek olacaklarını düşünüyordu ama şuan Chanhee'nin yatağının üzerine Chanhee ve Younghoon çekirdek çitleyerek Changmin'i izlediklerine göre "yine" yalnız kalamamışlardı anlaşılan.
"Yazık anca böyle atıyor enerjisini."
"O Sunwoo alıştırdı beni enerji atmaya şu sıralar saldı piç kurusu tabi benim vücut enerji üretiyor durmuyor."
"Sunwoo'yu çağırayım gelsin burda dövüşün işte."
"Yuh biz bunu neden düşünmedik ki."
"Bi' ben zekiyim çünkü. Neyse, Younghoon kaldır kıçını iki dakika yan eve git çağır Sunwoo'yu."
"E neden diye sorarsa ne dicem?"
"Chanhee çağırdı işi varmış senle dersin ne dicen."
Younghoon kucağındaki çekirdek dolu tabağı Chanhee'nin kucağına koyduktan sonra odadan çıktı.
"Senin bu Sunwoo özlemi nereden geliyor bakayım?"
Changmin havayı yumruklamaya devam ederek konuşmaya başladı.
"Ne özleyeceğim onu be,alıştırdı bir kere kendini dövdürmeye."
"Şiddet bağımlısı insan öğk."
...
Kısa bir süre sonra aşağıdan Younghoon ve Sunwoo'nun sesleri gelince Changmin daha da hareketlenmeye başladı.
"Aha aha geliyolar!"
Kapının ardından Sunwoo ve Younghoon'un tartışma sesleri ile beraber kapı açıldı.
"Ya Chanhee'nin benle ne işi olabilir a-"
Sunwoo, odada onu karşılayan Changmin'i beklemediği için başta bir duraksadı. Sonra Changmin'in yanından geçip Chanhee'nin karşısına dikildi.
"Emriniz nedir kraliçem beni ayağınıza getirttiniz?"
"Seni kendim için değil Changmin için çağırdım. O sizin aranızda bir mesele."
Sunwoo tek kaşını kaldırıp kolları önünde bağlı bir şekilde Changmin'e döndü. Changmin de biraz gay panic yaşamış olabilir bu görüntü karşısında.
"Ne işin var benimle?"
"E-A-şey ya-hiiç."
Sunwoo, yüzünde bir sırıtmayla Changmin'e daha da yaklaştı. İşini biliyor çocuk.
"Ne oldu dilin tutuldu öyle?"
"N-ne olacak canım, hiçbir şey öyle bir anda şey olunca."
Sunwoo Changminden uzaklaştıktan sonra tatmin olmamış bir şekilde konuşmaya devam etti.
"Hmm,iyi peki. Benlik bir işin yokmuş anlaşılan ben gidiyorum o zaman?"
"G-git canım sen git."
Sunwoo kapıdan çıktıktan sonra Changmin kendine gelip Sunwoo'nun arkasından bağırdı.
"Mümkünse yerin en dibine!"
"Merak etme sensiz gitmem oraya!"
Tabi ikili dünyadan koptukları için onları videoya alan Chanhee'den habersizlerdi.
----------------------------------
sunwoo ne kadar fena ama ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hani aromantiktin orospu cocu | sunkyu
Fanfictionenemies to lovers gibi ama enemies çok belli değil jaehyun: ARAKDASSLR SICCAM SUNWOO CHANGMINE ASIK OLMUS