Bir evli mutlu çocuklu ve 5 bekar
Sangyeon,Haknyeon,Jacob,Kevin, Changmin,Chanheechangmin
görüntülü ariyoruz cabuk aciyosunuz itiraz istemiyorumchanhee
sevgilim ile yatakta vakit geçirmek senden daha önemli şuanchangmin
annem sunwoo ile tanisti*Chanhee kişisinden görüntülü grup araması*
chanhee:çabuk anlatıyosun çabuk.
jacob: nasıl tanıştıkları bi beni korkutuyo herhalde?
Sunwoo ve Changmin yan yana oturdukları yerden konuştular.
sunwoo: kapı bir anda çalınca biz de çok korktuk açıkçası
changmin: sunwoo bir ara camdan atlamaya kalkıştı ama sonra toparladık.
sangyeon: hadi siz olaya gelin.
changmin: ya biz hani dağılmışız ya, heh işte Sunwoo'm beni başarılı bir şekilde ayılttığı için biz salonda oyalanıyoduk. Saat olmuş gece 2 Sunwoo'nun gidecek hali yok geldiğimizde de annem yoktu zaten. Saat çeyrek geçerken bir anda zil çaldı ama bizim öyle bir paniğimiz var ki görmeniz lazım.
haknyeon: annen niye o saatte geliyo?
changmin: boşver arada yapıyo öyle çılgınlıklar neyse. En sonunda kapıyı açtık annemin gözler kıpkırmızı,sarhoş olmuş bi de.
kevin: ayy...
changmin: kadın direkt üstüme yığılır gibi bana sarıldı ve şey dedi: "Ayrıldık."
chanhee: AAAAAAAA!
changmin: sonra benden ayrılınca döndü Sunwoo'ya baktı "Bu kim be?" dedi. O an çok gerilimli olsa da şuan anlatınca çok komik geliyor.
sunwoo: sonra da annesi "Changmin eve aldıysa bi bildiği vardır." dedi çok tınlamadı sarhoş olduğu için herhalde.
changmin: MUTFAĞA GİDERKEN DE "Şuan buna kafa yoramam benim derdim daha önemli." DİYE SIZLANA SIZLANA GİTTİ ÇOK KOMİK!
Telefondaki herkes güldükten sonra hararetle anlatmaya devam ettiler.
changmin: İşte biz annemi böyle toparlamaya çalıştık beraber ama hem ağlıyor hem bir şeyler geveliyordu.
sunwoo: bi ara "Ben bi tutturamıyorum" dediğini duydum gülmemek için çok zor durdum açıkçası.
changmin: neyse işte biraz kendine geldi o zaman da "Tamam şimdi bu çocuğun kim olduğunu öğrenebilir miyim?" dedi tabi biz tutuştuk böyle.
haknyeon: dedin mi sevgiliyiz diye?
sunwoo: alıştırmadan.
jacob: insan alıştıra alıştıra söyler.
changmin: ne bileyim ya olsun da bitsin dedim söyledim.
sangyeon: ee tepkisi neydi?
sunwoo: "He tamam iyi." dedi sadece.
changmin: sonra bizi de karşına alıp uzunca bi nutuk çekti ilişki hakkında.
chanhee: kadına kendi derdini unutturmuşsunuz.
sunwoo: biraz öyle oldu. Sonra da sabah bi uyandık ben kadının bir kolunda changmin bir kolunda koltukta uyumuşuz öyle.
sangyeon: nasıl o hale geldiniz?
sunwoo: kendi hayat hikayesini anlatıyodu en son.
jacob: ne güzel işte sevmiş seni.
sunwoo: evet canım kayınvalidem şuan kahvaltı hazırlıyo bize.
kevin: senin kendi anneni babanı düşünmen lazım şuan ama.
sunwoo: yok ben hallettim onları sabah aradım kutlamayı geç bitirdik arkadaşımın evine geldik annesi de beni salmadı falan uydurdum bir şeyler.
changmin: Sunwoo'nun annesi de benim annemle konuştu bi de inanabiliyor musunuz?
haknyeon: dünürler de tanışmış oh oh.
sunwoo: bence çok iyi anlaştılar.
chanhee: eee Changmin'in babası nasıl öğrencek Sunwoo'yu?
Sunwoo ve Changmin birbirlerine bakıp "Haa o var bi de demi?" dediler.
kevin: Hadi diyelim öğrendi, sonuçta Sunwoo'nun ailesi ailecek tanışmak isteyecekler. O zaman ne yapıcaklar?
haknyeon: az daha konuşsanız evlendireceksiniz.
sangyeon: cidden bu arada.
changmin: benimkiler ayrı derim olur biter ya.
chanhee: ee Jisung nasıl? annenle anlaşıyor mu?
changmin: ne bileyim sanki çok konuşuyormuşuz gibi soruyorsun.
Sunwoo Changmin'in omzuna vururken "Beni tanıştırıcaksın daha bak onunla!" dedi.
changmin: çok konuşma be sende!
sunwoo: sus ya?
Changmin'in annesi kahvaltı için onları mutfağa çağırdığında "Bizi anne kuş besleyecek biz kaçar." diyip aramayı sonlandırdılar.
---------------------------
kisacik bir sey oldu bu bolum de bu ne neyse kafamda daha komikti bu bolum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hani aromantiktin orospu cocu | sunkyu
Fanficenemies to lovers gibi ama enemies çok belli değil jaehyun: ARAKDASSLR SICCAM SUNWOO CHANGMINE ASIK OLMUS