"Şimdi anladın mı?"
"Ne?Ha şey,yok anlamadım."
Jaehyun, Sunwoo'ya sınavdan birkaç dakika önce konuları anlatmaya çalışıyordu.
Jaehyun kıyameti koparmadan önce elindeki kalemi bırakıp arkasına yaslandı ve derin bir nefes alıp Sunwoo'ya güler yüzle döndü.
"AMINA KOYUCAM SUNWOO GERÇEKTEN 40 DAKİKADIR AYNI SAYFAYI SANA 14. KERE ANLATIYORUM VE HÂLÂ ANLAMIYORSUN ÇÜNKÜ SAYFAYA BAKMIYORSUN BİLE!"
Sunwoo, Jaehyun'un bu ani çıkışı karşısında yerinden sıçramıştı ama karşısındaki hâlâ ona bağırmaya devam ediyordu.
"SINAVA GÜNLER ÖNCEDEN ÇALIŞMAYA BAŞLAMAZSAN SONRA BÖYLE GÖT OLURSUN! SONRA GELİP YALVARIYORSUN BANA BİR DAHA NAH ÇALIŞTIRIRIM SENİ OROSPUYA BAK YA?!"
Jaehyun sakinleştikten sonra derin bir nefes verip arkasına yaslandı.
"Onu düşünüyorsun değil mi?"
"Kimi?"
"Mal değilim Sunwoo."
"Of ya."
"Seni böyle görmek garip hissettiriyor."
"Nasıl?"
"Aşık."
Sunwoo eliyle Jaehyun'un koluna vurduktan sonra sırıtarak konuşmaya başladı.
"Gel bi de bana sor."
Konuşmalarının arkasından zil çalınca ikisi de ayağa,ne olacağını bilerek kalktı.
"Gazamız mübarek olsun."
...
"Ya Haknyeon oturcaktı önüme bakcaktım ondan!"
Changmin, sınava isyan ederek koridorda arkadaşlarıyla yürürken karşıdan da bizim diğer ekip geliyordu. Tabi onlarda da bir isyankârlık vardı.
"Ya vicdanı yok mu bu hocaların?"
Sunwoo orada söylene dursun iki grup da karşı karşıya gelince herkes durdu.
"Aaa merhaba damat tarafı."
Sangyeon, karşıdaki grubu görünce tabi konuşmadan duramadı.
"Damat tarafı?"
Juyeon merakla sorunca Younghoon yüzünde gururlu bir gülümseme ile cevap verdi.
"Benden bahsediyo."
Chanhee ve Younghoon birbirlerine doğru yaklaşırlarken Sangyeon tekrar lafa girdi.
"Yoo belki sen değilsin nerden biliyorsun?"
Kevin, Jacob ve Haknyeon; Sangyeon'a "Az daha belli etseydin?" der gibi baktıktan sonra Sangyeon omuzlarını silkti. Tabi Changmin olaylardan bir haber olduğu için sadece Sangyeon'a anlamadığını gösteren bakışlar atabilmişti.
İki grup birbirleri ile az önce çıktıkları sınav hakkında sohbet etmek için karıştıklarında, Changmin ve Sunwoo da birbirlerine kaldılar.
Sunwoo, ensesini kaşıyarak konuşmaya başladı.
"Eee, nasıldı?"
"Girdi baya."
"Aynısı."
"Sen çalışmadın mı?"
"En son Jaehyun'la aynı sayfanın 14. tekrarını yapıyorduk."
Changmin güldükten sonra elini Sunwoo'nun koluna koyup teselli eder gibi sıktı.
"Bu da gelir bu da geçer be."
"Çok iyi teselli ettin ya."
Changmin kendinden emin bir tavırla cevap verdi.
"Tabi hayatım,bu işler benden sorulur ne diyosun sen."
---------------------------------------
siz cidden bu kurguyu severek okuyor musunuz ben yazarken hiç tatmin olmuyorum çünkü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hani aromantiktin orospu cocu | sunkyu
Fanfictionenemies to lovers gibi ama enemies çok belli değil jaehyun: ARAKDASSLR SICCAM SUNWOO CHANGMINE ASIK OLMUS