0.1

8.6K 779 776
                                    

@ ChristopherBang : RE7 yayınlarından kesitler şu anda youtube kanalımızda (32 senede bir video attığım için kanalı hatırlamayanlara hatırlatma: Christakis) açıkcası terleten bi oyun oldu re7, bi daha oynar mıyım bilmiyorum (oynamam tövbe yook haş...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@ ChristopherBang : RE7 yayınlarından kesitler şu anda youtube kanalımızda (32 senede bir video attığım için kanalı hatırlamayanlara hatırlatma: Christakis) açıkcası terleten bi oyun oldu re7, bi daha oynar mıyım bilmiyorum (oynamam tövbe yook haşa tövbe pu) oyunun hikayesi için @ peterhanji takip etmeyi unutmayın o size bütün detaylarıyla açıklayacak!! Ve bu akşam yayında ekibi toplayıp itzy team ile beraber valorant giriyoruz akşamki yayını kaçırmayın görüşürüüüüzz~~

@ itzyteamryu : merhaba 3racha halkı bu gece viper ile valorantta onlineım sahayı ağlatıcaz sahayı
      @ darthvaderbyelia : viper main ryujin 🥵 reyna main chan 🥵 imdat ölücem

@ pixielixie : SONUNDA VALO
      @ tivicseverbiri : adam kankana laf soktu sen hala burdasın bu kadar da yalaka olunmaz amk
      @ pixielixie : yayını nerenle izledin sen?

@ avokadokadın : resident evilda attığın erkeksi çığlıkları dinlemek terapi gibiydi ama Seungmin'e dediklerin... ne bileyim yani çok da yorum yapmasak mı sonuçta onun hayatı bu?
      @ edwithspaceship : ben yayını izlememiştim ne demiş ki?
      @ avokadokadın : jeju vlogu için benim de dedemler zengin olsa ben de yazlıklarından çıkmam youtuber olurum dedi
      @ darthvaderbyelia : ben çok abartılacak bir şey göremedim hatta haklı bence keşke benim de dedemler zengin olsa cksmvksl

@ yuqilai : bence seungmine söylediklerinde bir şey yoktu ya niye abartıyolar?
      @ cloudystark : kendisi twitchten 3 kuruş kazanmaya çalıştığı için seungmo bebeğimi kıskanıyo ondan olabilir mi?
      @ sananeamk : ya bi siktirin gidin abi gülün geçin işte ne abarttınız amk

@ skylargwen : seungmine asla kötü bir şey söylemedi saçmalamış yine yorumlar. ama çok yorum yapmayabilirdi evet biraz yanlış anlaşıldı çünkü.
      @ darthvaderbyelia : masallah hanfendi ne kadar haklısınız öyle bi çay içelim mi?

@ spearbside : akşama hazırlık yapılsın o zaman ve lütfen raze'i bana bırakın bu sefer...
      @ peterhanji : sen raze oynarsan chan ne oynicak?
      @ ChristopherBang : reyna?
      @ peterhanji : anlaşıldı bugün yıllar sonra ilk kez bi maç kazanıcaz

@ itzyteamchae : chan reyna changbin raze jisung da yoru alırsa boku yeriz çabuk taktik yapın kızlar
      @ itzyteamryu : viper mainim ya ben kanka hani 148 levelım??
      @ itzyteamchae : oha kazandık
      @ spearbside : LAN DAHA MAÇ YAPMADIK Bİ DURUN

*

*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Twitcher & Youtuber / chanmin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin