2.4

4.2K 541 938
                                    

Bölümde eğer bu yazıyı görüyorsanız, doğru şeyi okuyorsunuz demektir bu yazıyo dimi lölölö

medya; end of the world by epik high, gsoul

*

"Jungkook ya."

"Hıı."

Uykuyla uyanıklık arasında olan Jungkook'un mırıldanması üzerine kafasını hafifçe kaldırıp ayak ucunda uyuyan arkadaşına baktı Chan. Tek bir yatak olduğu için biraz zor sığmışlar, üstelik Jungkook'un ayakları neredeyse Chan'ın ağzına girecekti ama bu şu anda uyanık olanın düşüneceği son şeydi.

"Uyudun mu lan?"

"Hm."

"Sence Seungmin'in eskisinden daha yumuşak davranma sebebi ne?"

"Hmm."

"Biliyorsun, o biraz sinirbozucu."

"Hmm hm."

"Üstelik kendini beğenmiş biri." derken kafasını geri yastığa koydu ve tavana baktı Chan. Odasındaki gece lambasının hafif loş turuncu ışığı tavandaki yıldızlarını aydınlatıyordu. "Bir anda bana karşı bu kadar iyi olması çok enteresan."

"I-ıh."

"Bu farklı tonda bi mırıldanmaydı." diyerek tek kaşını kaldırdı Chan. "Enteresan değil mi yani?"

"I-ıh."

"Neden?"

"Hmm."

"Konuş amına koyayım ya!"

"Kanka," diye ağzının içinden mırıldandı Jungkook. Gözleri hala kapalıydı ve sesi uykuluydu. "Uyu amk."

"Olmuyor." diyip yatakta oturur pozisyona geldi Chan. "Zaten uyuyamıyordum, şimdi düşünmekten hiç uyuyamıyorum."

Sinirle oflayarak olduğu yerde sırt üstü uzandı Jungkook. "Benim de uykumu kaçırdın beybi. Sorun ne tam olarak?"

"Seungmin'den hoşlanıyorum."

İkisi arasında birkaç saniyelik bir sessizlik oldu. Jungkook, gözlerini sakince kırpıştırarak gecenin bilmem kaçında ezeli düşmanından hoşlandığını söyleyen arkadaşına baktı. Chan tuhaf bir şekilde enerjik duruyordu. Tek kaşını kaldırıp Jungkook'a bir şey söylemesini ister gibi bakıyordu.

"Napim." dedi Jungkook.

Chan yastığını alıp Jungkook'un suratına çarptı. "Ne yapacağımı söyle aptal!"

"Gerizekalı." diyip yastığı suratından çekti Jungkook ve uzanıp sakince Chan'ın yattığı tarafa geri koydu. "Bunu niye bana soruyorsun? Ne yapılacağını bilseydim Amerika'ya gider miydim sence?"

Umutsuzca omuzlarını düşürdü Chan. "Bana neden neler olduğunu anlatmıyorsun? Artık kırılmaya başlıyorum."

"Çünkü o zamanlar sen benden hoşlanıyordun, ben başkasından hoşlanıyordum, hoşlandığım kişi de sen benden hoşlandığın için benden uzak duruyordu."

Kafasında şimşekler çakan Chan aniden ağzını açıp bir şeyler söyleyecek gibi oldu fakat hemen ardından geri kapattı. Olduğu yerde daha da dikleşip eliyle bir dakika gibi bir işaret yaptı. "O zamanlar dediğin lise son?"

Jungkook yavaşça başını onaylarcasına salladı.

"Sen de benimle flört ediyordun ama o zaman ve ben de sanmıştım ki- Bekle bir dakika... O zaman Yugyeom'la aran bozuktu senin, değil mi?"

Jungkook dudaklarını büzerek başını salladı bu kez. "Ve biz hala barışmadık."

"Yani sen... Sen Yugyeom'dan hoşlanıyordun! Bunca zamandır?"

Twitcher & Youtuber / chanmin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin