35ten sonra zorlama giden ficimize devam ediyoruzkqlglqmgkwnf şka şka finale az kaldı bitince 1 senedir bitmesini bekleyenler de rahatça okuyabilir hem bi de sağda solda arkadaşlarınız ficten haberdarsa knk 10.bölümden sonra seung daha katlanılır oluyo diye önerir misiniz yazık yavrularım 8de pes edip kaçıyo millet nskclwkf
*
"Sanırım bu da sonuncusuydu." diyerek elindeki çantayı yere bıraktı Chan.
Seungmin her zaman geldiği eve bu kez bir de alıcı gözüyle, yaşayabilecek mi diye baktı. Çok fazla eşya getirmemişti ama iki valiz ve bir koli taşımışlardı. Chan elindeki sırt çantasını yere bıraktıktan sonra dönüp kapıyı kapatmış ve üzerini çıkarıp kapının yanındaki askılığa asmıştı.
"Nedense birden gözüme daha küçük göründü ev." dedi Seungmin, kendi ceketini çıkarıp sevgilisine verirken.
Chan gülerek ceketi aldı ve askılığa astı. "Şöyle düşün, her zaman iki adım uzağındayım?"
Seungmin de kıkırdayarak ellerini sevgilisinin yakalarına götürdü ve yüzünü kendine yaklaştırdı. Bunu beklemeyen Chan, şaşkınca saçlarının rengini yeniden açtıran sevgilisinin gözlerine baktı.
"Ne?" diye sordu Chan.
"Senden iki adım bile uzak kalmak isteyen kim?" Hemen ardından dudaklarını dudaklarına bastırmış, geri çekildiklerinde de yanaklarını sıkıştırıp öpmeye başlamıştı.
"Seungmin acıyor!"
"Yanaklarını yesem nolur ya?"
"Esas ben senin yanaklarını yiyeceğim şimdi!"
"Çok seviyorum seni."
Ani gelen itirafla kalbini tuttu Chan. Seungmin dibinde ona yapışık vaziyetteyken bu pek mümkün olmamıştı tabi. "Sen çok değiştin bak, beni korkutuyorsun. Nefret ediyorum falan demen gerekirdi normalde."
Kollarını Chan'ın sırtına doladı ve ağırlığını üstüne vererek sarıldı Seungmin. "İnan zaman geçtikçe sinir bozucu olmak daha da yorucu olmaya başladı. Şöyle dinlenmek daha cazip." Son cümlesinde de kafasını kaldırıp Chan'ın boynuna gömmüştü yüzünü.
Chan yüzünde saf bir mutlulukla sevgilisinin saçlarını okşayıp öptü derince. Tek eliyle de beline ufak ufak daireler çiziyordu. "Taşınma falan derken yoruldun tabi."
Seungmin kafasını bulunduğu yerden kaldırmadan başını salladı onaylarcasına.
"O zaman sen geç yatağa uzan." derken de boynundan çekti Seungmin'i Chan. "Ben bize yiyecek bir şeyler hazırlayayım. Hazır olunca uyandırırım seni."
"Seninle uyusak?"
Dudaklarını büzerek masumca sorması Chan'ı o kadar etkilemişti ki hiç sorgulamadan kabul etti Seungmin'in teklifini. "Olur aşkım." dedi. "Uyandığımızda sipariş ederiz biz de."
Seungmin mutlulukla sevgilisini elinden çekiştirip yerini ezbere bildiği odaya götürdü. İçeri girdiklerinde Chan hemen dolabını açıp Seungmin'e kendi kıyafetlerinden vermiş, sevgilisinin dışarıda giydiği dar kıyafetlerden kurtulup rahat eşofmanlara kavuşmasını izlemişti. Kendisi de kendi pijamalarını giydikten sonra çoktan yatağı açıp içine yerleşen Seungmin'in yanına sokuldu.
Yatak tek kişilik olmasına rağmen biraz daha genişti bu yüzden sığabiliyorlardı. Yine de Seungmin her seferinde aklına geleni sormaktan çekinmedi. "Biz anca sığdık birbirimize sokularak. Jungkook'la 2 buçuk hafta nasıl yaşadınız böyle?"
Chan gülerek bir eliyle Seungmin'in saçıyla oynamaya başladı. "Dedim ya, ayağını ağzıma soktu genelde."
Seungmin sinirle yumruğunu hafifçe Chan'ın göğsüne vurdu. "İğrenç herifler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twitcher & Youtuber / chanmin ✔️
Novela Juveniltwitch yayıncısı chris bir gün yayınında seungmo's vlog açıp izler