Naber napıyonuz 🥺 evet doğru gördünüz final bölümündeyiz
Bu bölüme bi şarkı ithaf etmek istedim, final dolayısıyla hüzünlü olduğumuz için geleneksel bir ballad ile okuyalım bölümü efenim 😔 Blueprint by SKZ
Üstelik bu bölümü ilk bölümden beri lan bu ne yaşıyo dediğimiz bi karakterden okicaz dkwkkfwlflls
*
Uzun uzun yok hayat şöyleydi bilmem neydi, vay efendim ben kimdim ne oldum, geçmişim nasıldı şimdi nasılım diye anlatmaya başlamayacağım. Bunların hepsini ilk 39 bölümde okudunuz, gördünüz; bir de ben edebiyat yapamam şimdi. Halim olmadığı gibi vaktim de yok zaten. Oturun ve sadece beni dinleyin. İlk ve son kez de her şeyi benim açımdan dinleyin. Hazırsanız anlatıyorum.
Aylardan Ekim, biz Chan'la aramızdaki iletişimi ilerletmeye başladık. Elbette medeni sınırlar çerçevesinde. Hayır, susun bir şey duymak istemiyorum. Elbette hoşlanmadığım, gıcık kaptığım bir insana başta öyle bir davranışım olmasını ben normal buluyorum. Şu anda da yabancılara karşı öyleyim mesela? Neyse, önemli olan Chan'ın onun hakkındaki önyargılarımı kırması değil mi zaten?
Kasım oldu, kasımın sonunda da sevgili olduk, kasımda aşk bir başkadır mantığıyla. İyi kötü güzel bir başlangıç yaptığımızı düşünüyorum. Şahsen Chan'ın evinde, mutfaktaki o utangaç konuşmamızı ve ardından gelen minik öpücükleri, Jungkook'un bizi utandırışını hiçbir şeye değişmem. Yatağa atmak istememden bile daha bir ilk başlangıçtı o. Neden mi direkt yatağa atmak istemiştim? Adam çok seksi, farkındasınız değil mi? Ha bir de benim sevgilim oldu o seksi adam. Öyle yani.
Aralık oldu, Jungkook'a veda ettik. Geldiğinde ortalığı ayağa kaldıran, çenesiyle hepimize ilallah ettiren çocuk aniden sessiz sedasız gitti. Chan bunu hemen atlatamadı tabi. Yalan yok, başta bu durumu azıcık kıskanmış olsam da aslında o ikisinin arasındaki bağın hiçbir zaman kendilerinin de söyledikleri gibi flört dahi olamayacağını en başta anlamıştım. Chan ikinci kez en yakın arkadaşı tarafından terk edilmişti fakat geçmişe kıyasla fark şuydu ki bu kez ben yanındaydım. Dolayısıyla kendini o kadar da çok salmadı. Bir de tabi yılbaşından önce Chan'a taşınmıştım, zorla olmuştu ama başardım işte.
Ocak'a geldiğimizde, yılbaşını beraber baş başa geçirmiş olmanın da keyfiyle seneye güzel bir başlangıç yapmıştık. İlk birlikteliğimizi yaşadık, ilk kez beraber sinemaya gittik, ilk çift eşyamızı aldık ve daha nicesi... Sevgili olduğumuzdan beri yaşamadığımız ufak tefek şeyleri bu aya sığdırmak istedik. Bunu da başardık.
Şubat'ta Jeongin'in doğum gününü kutlamakla beraber, ikimiz de sevgililer gününde birlikte olabileceğimiz için çok sevinçliydik. Bu yılbaşı dışında beraber ilk özel günümüz olacaktı. Çünkü sevgili olduğumuzda ne benim doğum günüm vardı ortada ne de onunki. İkisini de kaçırmıştık saçma sapan sebepler ve triplerle.
Mart geldi, kapıdan bakıp kazma kürek yaktırdı resmen. Kışın da epeyi üşüyorduk Chan'ın evinde ama ısınıyorduk işte bir şekilde. Gerek birbirimize sokularak, gerek evin içinde 3 kat yünlü kazaklarla dolaşarak. Kışın yayın odasında bilgisayarların ısısıyla yayın yapmak gibisi yoktu. Ama kış geçiyordu, üstelik Hyunjin'in doğum günü de gelmek üzereydi; biz de ortak bir karara vardık. Bana taşındık.
Nisan'a kadar benim evime taşınma işimiz hallolmuştu. Sadece misafir odası olarak kullandığım odayı boşaltıp Chan için bir yayıncı odası yapmamız gerekiyordu. Bu işi halledene kadar Chan resmen her gece yayın açmak için kendi evine gitti. Gece geç saatlerde işi bitip de evimize, odamıza geldiğinde beni hep elimde telefon, twitch açık bir şekilde buldu. İzledim ki bütün yayınlarını. Her gece işimi gücümü bırakıp, erken uyumayı bir kenara atıp izledim. Onu izlerken uykuya daldım bu sürede. Çünkü yalan yok, beraber yayın yapmayı da özledim, beraber aynı evde uyumayı da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twitcher & Youtuber / chanmin ✔️
Ficção Adolescentetwitch yayıncısı chris bir gün yayınında seungmo's vlog açıp izler