Lol yayını yazdım, 3 aydır oynamıyordum bu gece oynadım ama oynamayı özlememişim çünkü SİNİR KAT SAYIM YÜKSELDİ YA BEN BOK GİBİ OYNUYORUM YA DA TC SERVER SANDIĞIMDAN DA KORKUNÇ.
Bu bölüm olan biten her şeyin üzerine uzun bi ara verilip yazıldı dolayısıyla bazı şeyleri unuttum, gidişatı finali falan komple unuttum bu saatten sonrası allah kerim cidden...
*
"Uzun zaman sonra lol oynayayım dedim, demez olaydım."
Chan, üzerine doğru koşan Warwick'ten kaçmak zorundaydı çünkü Akali'nin enerjisi bitmişti ve W skillinin açılmasına da daha 15 saniye vardı. Hızlı düşünmeliydi. Sıçra ve tutuştur hala durmasına rağmen Q için yeterli enerjisi yoktu, ultisini az önce Vladimir'i kesmek için kullanmıştı, sadece E ile Warwick ile savaşamazdı ve W'suna 13 saniye kalmıştı.
Volibear oynayan Changbin'in yeniden doğmasına 8 saniye vardı. Asla yetişemezdi.
Jungle Shaco oynayan Jisung'un ise yardıma yetişmesi imkansızdı.
Warwick göründüğünde bir umut üzerine doğru E attı. Ölecekse de savaşarak ölecekti. E atıp Warwick'in üzerine doğru atıldığındaysa Q skilli açılmıştı ve savaşmadan ölmemek adına bir kez de Q attı.
O esnada aşağı koridordan bir Lux ultisi geldi ve ejder önünde Warwick ile çatışan Chan, bir şekilde 15 can ile o savaştan sağ çıkabildi. Warwick'i öldüren Lux'tı, sonuç olarak kill de Lux'a sayılmıitı fakat Chan ölmemişti.
Lux'ı oynayan Seungmin, zafer çığlığı atarak sevgilisinin kulak zarına doğru ulti attı bu sefer. "CHAN! CHAN GÖRDÜN MÜ? SENİ KURTARDIM!"
"Gördüm güzelim." dedi Chan, pasifini sallayarak Seungmin'in yanına inerken. Karşılarında Miss Fortune vardı ve daha az önce 6 level olmuş, ultisini açmıştı. "Dikkat et. Sana ulti atacak çünkü az önce sen kendi ultini harcadın."
"Seni korudum ama!"
"Şimdi de ben seni koruyacağım." dedi Chan. Seungmin'e Q ile saldıran ve ulti atmaya hazır olan Miss Fortune'a doğru ilerledi. Kendi canı zaten doluyordu. Tutuşturu hala daha duruyordu. Yeterli enerjisi de vardı. Neden sevgilisiyle beraber düşmana gang atmasındı ki?
"Seungmin Q at!"
Seungmin rakibe doğru sabitleyici gücünü attığında Chan da öne atıldı ve basit bir Akali kombosu ile rakibin canını yarıladı. Yine de öldürmeye yetmemişti ve bu durum rakibi ultisini kullandıracak seviyeye getirmişti. Chan'ın canı azalsa da Seungmin ona ve kendisine bir kalkan fırlattı ve E attı. Chan yeniden saldırıya geçtiğinde rakibi öldürmüşlerdi.
"Ben çözdüm bu işi."
Güldü Chan. "Daha çok yolun var Seungmo ama beraber hallederiz.
Yayının ilk bir saati bu şekilde lol oynayarak geçmişti. Sosyal medyaya resmen bir ilişki içerisinde olduklarını açıklamadıkları için yanında sevgili olduklarını da belli etmemişlerdi fakat Chan'ın ağzından bazen güzelim gibi laflar kaçabiliyordu. İkisi de buna aldırış etmiyordu. Ne de olsa insanlar gerçekten onları shipliyorlardı ve bazen bu tip ufak tefek şeylerle fanları mutlu etmek herkesin işine geliyordu.
Göz önünde saklanmak bazen iyi bir fikir olabilirdi, değil mi?
Yayının son 2 saati ise çeşitli mini oyunlar ve minecraft ile geçmişti. Yayını kapatma anı geldiğindeyse tüm ekip olarak veda ettiler ve Chan yayın bitiş ekranıyla beraber bilgisayar masasından kalktı.
Hemen ardından Seungmin'den bir mesaj gelmişti.
Seungmin:
Lolü gerçekten sevdim
Bugün şansa iyi oynadım gibi ama
Hala çok kötüyüm
Senin gibi bir ustadan özel ders almam gerek ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twitcher & Youtuber / chanmin ✔️
Roman pour Adolescentstwitch yayıncısı chris bir gün yayınında seungmo's vlog açıp izler