Bütün gece heyecandan uyuyamamıştım resmen. Felix gerçekten mükemmel ve bir melek gibiydi. Onu resmen yakından ve canlı olarak görebilicem. Bir kaç kez jisung ile grubunun konserlerine gitmiştik. Ama onun o haşmetli fotoğraflarını çekmek ise tamamiyle farklıydı.Evden çıkmış çekimin yapılacağı yere doğru arabamı sürüyordum. Bütün yol boyunca nasıl çekimleri daha iyi yapabilirdim onu düşünüyordum. Düşüncelerimin arasında kaybolmuşken gelmem gereken yere gelmiştim.
Arabamı park edip eşyalarımı almıştım ve çekim yapacağımız alana yürüyordum. Heyecandan titrediğime eminim. İçeri girdiğimde bir kaç kişi bana merhaba demişti onlara fotoğrafçı olduğumu açıkladığımda beni menajerin yanına gitmem gerektiğini söylemişlerdi. Menajerin olduğunu düşündüğüm kapıya tıklatıp içeri girdim.
"Merhaba ben Felix beyin menajerini arıyorum siz misiniz?"
"Evet benim hoşgeldin sen Hyunjin olmalısın. Felix hazır çekimlere başlayabiliriz"
"tamam o zaman ben stüdyoya geçiyorum."
Adam çok tatlı biriydi. Adını öğrenmeyi unutmuştum neyse sonra öğrenirim diye düşünüp stüdyoya giriş yaptım.
Felix ordaydı çıldırmamak için kendimi zor tutuyodum. Hadi ama huncin profosyenelliğini korumalısın. Felix bana dönüp eliyle yanına çağırmıştı. Hemen yanına gittim.
"merhabaa sen fotoğrafçı olmalısın adın ne?"
"merhaba Hyunjin adım"
"bende Felix tanıştığıma memnun oldum.
O kadar tatlı davranıyordu ki. Çıldırmamak imkansız resmen ama ben koskoca Hyunjin şuan hiç zamanı değilidi.
"Hyunjin her şey hazırmış başlayalım istersen"
"tabiki hemen"
Kameramı elime aldım. O kadar mükemmel görünüyordu ki tekrar tekrar aşık oluyodum.
Bir süre sonra ara vermiştik ve ben menajeri ile doğru düzgün tanışabilmiştim. Adı Hongjoong ve aşırı tatlı biri. Felix ve diğerleri gerçekten iyi biriyle çalışıyor. Bir personel bana sesleniyordu.
"hey hyunjin bir arkadaşın geldi adı jisung'muş"
"aa tamam gelebilir tanıyorum"
Jisung işte dayanamamıştı. Bana doğru koşuyordu ve çok komik gözüküyordu.
"heyy hyunjin naber koçum başarı sıçan kardeşim"
"sağol kardeşim sizler sayesinde"
"he aynen biz çok şey yaptık ya sadece seni itikledik yaparsın edersin diyerek"
"gayet yeterli"
Felix ikimizi görüp yanımıza gelmişti.
"merhaba sen hyunjin'in arkadaşı olmalısın"
"merhaba felix sizin çok çok büyük bir hayranınızım"
Felix gülümseyerek "teşekkür ederim"dedi. Bu çocuğu ısırmamak çok zordu.
"ee burda az işimiz kaldı sanırım çıkışta çocuklarla buluşucaktık sizde gelmek ister misiniz?"
Jisung bir anda çığlık atınca herkes bize dönmüştü ben jisung'a vururken felix kahkaha atmıştı. Felix'e cevap vermeyi unutmuştum resmen.
"tabiki çok isteriz zaten yeterince anlamışsındır"
"evet biraz öyle oldu tamam o zaman sen bana telefon numaranı ver ben size konumu atarım"
Felix'e numaramı vermiştim. bu bir şaka olmalı Jisung ile birbirimze bakıp içimizden çığlık atıyorduk resmen. Son bir kaç fotoğrafı daha çekip bugünlük burdaki işimizi bitirmiştik. Jisung ile hazırlanmak için eve doğru yürüyorduk. Sonuçta akşam büyük bir yemeğimiz vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
photographer, hyunlix
FanfictionUzun zamandır hayranı olduğu Lee Felix'in fotoğrafçılığını yapma fırsatı Hwang Hyunjin'in eline geçmişti. hyunlix texting+düz yazı