11 final

372 31 18
                                    

4 yıl sonra

Günlerdir evde sürekli bir karmaşa vardı. Büyük gün için hazırlık yapıyorduk. Bir yandan Felix bana söylenirken bir yandan da telefonum çalıyordu. Arayan Jeongin'di.

"hyung nasılsın"

"ooo hayırsız evladım iyiyim sen nasılsın"

"iyiyim hyung ayıp ediyorsun ama"

"seni yaban ellere gönderdik insan arada merak eder bir sorar değil mi"

"çok yoğun oluyorum hyung özür dilerim"

"neyse sorun değil bir daha olmasın ee ne zaman geliceksin biliyorsun seninde burda olman lazım"

"biliyorum hyung yarına uçak bileti aldım senide bu yüzden aradım"

"yarın mı?!?! oyyy çok özlemiştim hemen gel"

"gelicem~"

"seni havalanından alalım mı?"

"süper olur hyungum"

"tamam o zaman yarın görüşürüz kendine dikkat et"

"görüşürüz hyung!!"

Jeongin bir sene önce okumak için yurt dışına gitmişti. Yokluğu fazlasıyla hissediliyordu. Aynı evde olmamızı ve eski zamanlarımızı özlüyordum. Her birimiz birer yetişkin olmuştuk. Jisung ve Seungmin ile evlerimizi ayırmıştık. Felix ile ayrı bir eve çıkmıştık. Jisung'ta aynı şekilde Minho ile yaşamaya başlamıştı. Seungmin ise evimizde kalmaya devam etmişti fakat çoğunlukla Chan ile birlikteydi. Felix tekrardan bana bağırmaya başlamıştı.

"HYUNJINN"

"efendim civicivim" Tek değişmeyen şey Felix'in hala benim minik civcivim oluşuydu. Bana seslenirken onun yanına gelip cevap verdiğimde ürkmüştü.

"off korkuttun beni ne sessiz sessiz geliyorsun"

"özür dilerim ne olmuştu"

"Seungmin ve Chan'ın bekarlığa veda partisini ne yapıcaz"

Küçük bir şeyi atlamıştım, Chan ve Seungmin'in iki gün sonra düğünü vardı.

"off ne gerek var böyle şeylere ya"

"sus sen dediğime uy şey mi yapsak eski ekip halimize ayrılıp eğlensek"

"ama hayatım ben seni yalnız bırakmak istemiyorum~"

"off hyunjin ne yapalım hep birlikte mi olucaz"

"olur öyle hem Jeongin'de geliyormuş yarın birlikte vakit geçiririz"

"süper fikir hemen gidip söylüyorum diğerlerine"

***

Hep birlikte ilk buluştuğumuz hamburgerciye gelme kararı almıştık. Her şeyin başladığı yere. Oturmuş sohbet ederek hamburgerlerimizi yiyorduk. Aslında bekarlığa veda partisinde hamburgerciye gitmek ne kadar eğlenceli bilemem ama biz fazlasıyla eğleniyorduk. Minik Jeongin'imiz bizden uzakta yaşadığı anılarını anlatıyordu.

Hamburgerciden sonra biraz dağıtmak için içkilerimizi alıp sahile gelmiştik. Gece klübü gibi yerler Felix ve diğerleri için pek güvenli değildi. Grupları hala devam ediyordu gün geçtikçe dahada başarılı hale geliyorlardı. Onlarla gurur duyuyordum.

"off evlenince aşk ölmez miydi?" diye ortaya soru atmıştı Jisung.

"gerçekten seviyorsan neden ölsün" diye cevapladı Chan.

"ama senin yarın düğünü var illaki böyle düşünürsün" kafasının güzel olduğu çok belliydi ama yinede söyledikleri Minho'yu fazlasıyla üzüyordu çünkü Minho ilerde Jisung'a evlilik teklifi etmeyi düşünüyordu. Bunu bize haftalar öncesinden söylemişti.

photographer, hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin