4

540 54 9
                                    

Sabah gözümü açtığımda düşününce dün olanların hepsi bir rüyaymış gibi geliyodu. Aşırı mutlu hissediyodum. Bugün boş bir günüm olduğu için çocuklarla dışarı çıkarız diye düşünüyordum. Aşağı inip mutfağa girdiğimde küçük Jeongin'in kahvaltı yaptığını gördüm.

"günaydın innie" diyip saçlarını karıştırmıştım.

"günaydın hyung"

"eğer çok istersen yani kesinlikle zorlamıyorum okula gitmeyebilirsin"

"oha sen ciddi misin"

"ama bak sadece bugünlük izin veriyorum"

"yes be teşekkürler hyung ilk defa boş gününde bende sizinle takılabilicem"

Mutfaktan seke seke çıkmıştı. Bende gülmüştüm o haline. Okuldan cidden nefret ediyordu. Sürekli sinirli sinirli bize gününü anlatıyordu.

"günaydıııınnnnn" diyerek içeri giren Jisung çok mutluydu. E haliyle benim gibiydi o da.

"günaydın jisung"

"ee napıyoruz bugün sen bişey planlamışsındır"

"evet tabiki bugün pikniğe gidiyoruz"

"şaka mı bu" diyerek Seungmin mutfağa girmişti. 

"ne oldu beğenemedin mi seungmincim"

"yok güzelde ben size küsüm"

"niye lan" diye cevapladı Jisung.

"dün beni götürmediniz" Jeongin'de o sırada mutfağa girmişti. İşte o an aklıma güzel bir fikir gelmişti.

"aslında benim aklıma bişey geldi ama kabul eder misiniz bilemiyorum" demiştim imalı bir şekilde.

"söylesene hyung" dedi Jeongin.

"madem onlarla sizde bu kadar görüşmek istiyorsunuz onlarıda çağıralım pikniğimize nasıl fikir"

"oha hyungum be çok iyi fikir"

"iyide boşlar mı bilmiyoruz sonuçta onlar ünlü"

"ben sorarım dün felix'in numarasını almıştım sonuçta"

"yuh anasını iki gün üst üste onlarla buluşucam bu bir rüya olmalı" ded Jisung.

Telefonumu almak için odama gitmiştim. Gerçekten bir dahiydim onlar zaten bizimle arkadaş olmak istiyorlardı yani söylediklerine göre e bizde böyle olurduk işte. Telefonumu alıp Felix'i aramıştım. İlk çalışta açmasını beklemiyordum açıkçası.

"hey naber hyunjin"

"iyi felix sen nasılsın"

"iyiyim bende bişey mi olmuştu?"

"aslında biz bugün pikniğe gidicektik sizide çağralım dedik hem daha eğlenceli olur diye"

"olur tabiki geliriz sizin için brownie yapabilirim"

"yorulmana gerek yok ben yiyecekleri hallederim"

"ne olucak canım ben diğerlerine de haber vereyim sen bize konumunuzu atın arabayla alırız sizi"

"yok aslında biz gelirdik benim arabam var"

"oh tamam o zaman gidiceğimiz yeri konum at o zaman orada buluşuruz"

"tamamm görüşürüzz"

"görüşürüzz"

Telefonu kapatıp çocuklara haber vermiştim. Yiyecek bir şeyler hazırlamam gerekiyordu. Herkes için sandiviç falan hazırlamıştım. Gideceğimiz yerde mangala izin vermedikleri için bunlarla yetinmek zorundaydık. Olsun en azından birlikte zaman geçiricektik.

photographer, hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin