Bugün yine Felix ile çekim işim vardı. Artık onunla arkadaş gibi sohbet edebildiğimiz için heyecanım azda olsa gitmişti. Dün hep birlikte çok eğlenmiştik daha iki gün önce tanışmış olsakta çok yakın hissediyordum hepsine karşı.
Stüdyoya gitmek için evden çıkmıştım ve arabayla ilerliyordum. Felix'e uzun süredir çizmeye uğraştığım onun resmini hediye edicektim. Fanboy olmak bunu gerektirir sonuçta öyle değil mi?
Stüdyoya ulaşmıştım ve Felix' makyaj yapılıyordu. Makyajlarında o çok sevdiğim çillerini kapatmalarından nefret ediyordum. Aslında onun fotoğraflarını çekicek olan bensem buna karışabilirdim bence. Makgözün ve Felix'in yanına ilerledim.
"hey merhaba ben siz bir öneri vericektim" dedim makgöze. Bana pis bakışlar atıyordu açıkçası Felix ise merakla bakıyordu. Görmezden gelerek sözüme devam ettim.
"bence çillerini bu kadar kapatmamalıyız sonuçta fanlar Felix'in çillerine bayılıyorlar hem böylece onlarda beğenir" Felix'e dönüp "eğer senin içinde bir sıkıntı yoksa" diye ekledim.
"aslında olabilir benim için bi mahsuru yok" dedi Felix.
"pekala siz nasıl isterseniz" diye cevap vermişti makgöz.
Makyajı ve saç bittikten sonra çekimlere geçmiştik. Gerçekten mükemmel gözüküyordu böyle bir güzeliğin insan üstü olduğu kesindi. O öneriyi vererek kendime iyilik mi yaptım kötülük mü belli değil açıkçası.
İşlerimiz bittikten sonra Felix'in yanına gitmiştim.
"eğer boşsan bişeyler içmek ister misin?" diye sormuştum. Hem ona hediyemi verebilirdim.
"boşum tabiki çok isterim"
"tamamm o zaman seni kaçırıyorum" dediğimde gülümsemişti. Sanırım gün geçtikçe daha çok aşık oluyordum.
Birlikte sahilin ordaki bir kafeye gelmiştik. Yol boyunca ne kadar yoğun olduklarından bahsetmişti ve ben sadece onun ne kadar yorulduğunu düşünüp durmuştum.
"sana bir hediyem var" dedim.
"aaaa çok heyecanlı" Çizdiğim resmi ona uzatmıştım.
"yani çok bir şey bekleme çizim konusunda yeni yeni kendimi geliş-"
"HYUNJIN BU ŞAKA MI MÜKEMMEL OLMUŞ" sözümü kesmişti ve bunu söylerken gözleri parıldıyordu.
"çok teşekkür ederim" diyip boynuma sarılmıştı. Bu kesinlikle bir rüya olmalıydı.
"beğenmene sevindim"
"diğer çizimlerinide görmeyi çok isterim yalnız"
"bir ara neden olmasın"
"nasıl her şeyde bu kadar yetenekli olabilirsin"
"pardon bunu sen mi söylüyorsun" dediğimde utanmıştı.
"çok tatlısın Felix" ağzımdan kaçırmıştım resmen şaka mı. Yanakları iyice kızarmıştı ve ona gülmeden duramıyordum.
"sahilde yürümek ister misin" diye sormuştu.
"olur"
Birlikte sahile gitmiştik ve denizin kenarında yürüyorduk güneş batmak üzereydi. Yanımda kameram olduğunu hatırlayıp bir kaç fotoğrafını çekmiştim.
"ya hyunjin" diyerek kızgın bir surat yapmıştı ve ben onun o halinide çekmiştim.
Birlikte kumlara oturmuştuk. Konuşmadan etrafı izliyordu bende onu. Farkedince birbirimizn gözlerinin içine bakmaya başlamıştık.
İkimizde saatin geç olduğunu anlayınca kalkmıştık. Felix'i evine bırakıyordum yani adresinide öğrenmiş oluyordum :) Of sus huncin sus. Evini bana tarif ederek sonunda ulaşmıştık. Diğerleriyle aynı evde kalıyormuş bunu zaten biliyordum. Arabadan inerken bana dönmüştü.
"bugün çok eğlendim teşekkür ederim bir daha yapalım kesinlikle"
"bende çok eğlendim evet kesinlikle yapmalıyız" birbirmize gülümsedikten sonra arabadan indi ve eve girmeden önce bana el salladı.
jisung ve diğerleri
hyunjin
ARKADAŞLAR ÇOK MUTLUYUM
AĞLAMAK İSTİYORUM
jisung
FELİXLE SEVGİLİ Mİ OLDUNUZ
hyunjin
henüz değil inşallah o da bir gün
seungmin
cidden bu sefer merak ettim ne oldu huncin
hyunjin
felix ile romantik bir sahil gezisi yaptık😭
jeongin
romantik dediğin kesin arkadşçadır
hyunjin
sus sen velet
seungmin
yoksa çocuğu öptün mü
jisung
yok be bunda o göt nerde gezer
hyunjin
görürsün itşimdi arkadaşlar anlatıyorum
kafeye gittik sonra ben buna yaptığım resimi verdim
hani onu çizmiştim ya heh o işte
çok beğendiğin söyleyip bana sarıldı😭
sonra sahile gittik yürüdük ben onun bir sürü fotosunu çektim oturduk denizi izledik
sonra bakıştık aslında tam öpmelik bi andı ama simdi çocuk kaçar falan artık bir sonrakine o
evine bıraktım bana el salladı falan filan
jeongin
sözümü geri alıyorum bu resmen date
seungmin
oha sizin sevgili olmanız yakındır yalnız söylim
jisung
bu kadarını bende beklemiyodum
hyunjin
abiniz hızlı veletler
neyse susunda eve gelim artık
——————————
sevmiyom ben bu fici😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
photographer, hyunlix
FanfictionUzun zamandır hayranı olduğu Lee Felix'in fotoğrafçılığını yapma fırsatı Hwang Hyunjin'in eline geçmişti. hyunlix texting+düz yazı