"İblislere inanır mısın Marisa? "
👑" B-Bu da ne demek böyle Austin "
Bakışlarım fütursuzca çatılmış kaşlarıyla düşünen Austini buldu.
" Birisi benimle dalga geçiyor değil mi? "
Ellerim hızla saçlarımı talan ederken histerik bir gülüş bahşettim sessiz ortama tezat.
" Birisi kesinlikle benimle dalga geçiyor " diyerek ekledim kendi kendime.
Austin koruduğu sessizliğini bozarak elimdeki kağıdı aldı.
bakışlarının an be an kararışına tanıklık ederken, bir küfür koyverdi.
" Siktir, Derek! " k kafam alalk bullaktı. Derek mi?
O da kimdi? kafam allak bullaktı. hiçbir şey anlayamıyordum.
" Marisa...bunu ben halledeceğim, korkmana gerek yok. Tamam mı? "dedi güven vermek istercesine sıktı omzumu.
" Neyi halletmekten bahsediyorsun Austin? Kapımın önünde ölü bir ceset ve bana kimden gönderildiği belli olmayan bir mektup var. " dedim sesimi yükseltirken.
Hareretle kafamı salladım.
" Bunu babama anlatacağım " kararlıydım. babamın gelip şu anda beni kurtarmasına, ve her şeyin düzeleceğine dair rahatlatıcı bir konuşma yapmasına ihtiyacım vardı. tanımadığım birinin beni kurtarmasına değil!
İçeriye geçip koltuğun üstüne fırlattığım telefona ulaşırken, Austin'in ne ara geldiğini anlayamadığım bir hızla telefonu alışını seyrettim.
" Bu onun çözebileceği bir olay değil Mari, anla bunu" dedi.
" Benim babam bir polis farkındaysan,Austin" dedim söylediği şeylerin saçma oluşuna tanık ederken.
Artık oda sakin değildi ve benden gizlediğini anladığım bilgilere sahipti.
elinde tek kanıtım olan kağıt parçasına avucunun içerisinde sıkıştırıp, açık olan kapıya yönelmeden önce gözlerimiz kesişti.
gitmeden önceki son sözleriyse, bulanık olan zihnimi uçurumdan aşağı itivermişti.
"İblislere inanır mısın Marisa? "
cevap vermedim,ardından devam etti.
"Bende öyle düşünmüştüm. O halde olduğunu kabullenmeye başlasan iyi edersin, çünkü yakında kendisiyle tanışacağa benziyorsun. "
gitmeden önceki son sözleriyse, bulanık olan zihnimi uçurumdan aşağı itivermişti.
"Ve eminim ki baban daha onların bu şehirde bulunduğundan bile bihaber. yoksa seni tek bırakmasının başka bir açıklaması olamaz. Hele ki Derek'in seni gördüğünü bildikten sonra, asla "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEM ÇİÇEĞİ - YANSIMA -
Teen FictionO iyi değildi , ya da kötü Kimseye zararı dokunmayan minik bir kızdı oysaki babasının gözünde. Nerden bilebilirdi kafasının içindeki nin bir melek olduğunu ? Nerden bilebilirdi sevdiği çocuğu, kurtarıcısı olarak bellemişken, aslında bir şeytana...