Selam kuzucuklar ❤️
Yeni kitabıma hesabımdan ulaşabilirsiniz!
Bu arada kitap kapağımızı değiştirmeyi düşünüyorum yardımcı olabilcekler özelden yazarsa sevinirim!Yeni bölüm👇🏻
" Oyuna hoşgeldin "
👑Öğlen yaşadığımız ya da yaşadığımı sandığım olay, beni karmakarışık bir çıkmaza sürüklerken benim ise tek yapabildiğim o akıntıya kapılmaktan korkmaktı.
İlk işim oradan ayrılır ayrılmaz revire gitmek olmuş ve bugün için bir izin kağıdı koparmak olmuştu elbet!
Babam büyük ihtimalle bunun nedenini sorgulayacaktı. Fakat bunu takacak durumda olduğum da söylenemezdi.
Evin yakınlarına yaklaştığımda, sabahtan beridir tepemdeki güneş resmen beni kavurmuştu!
Yaz yaklaşıyordu ancak bu kadar sıcak ilkbahar ayı için oldukça fazlaydı. Bu yüzden daha fazla yanmamak adına, yarın okula şapka takarak gitmeyi aklımın bir kenarına not ettim.
Sıklaşan ağaçların arasına karışmaya başladığımda çoktan evimin çatısı görüş açıma girmişti bile.
Evimizin şehire uzakta olmasını sevdiğim bir diğer özelliği de cidden insanlardan uzak olmasıydı.
Sessiz, sakin ve huzurlu...
Kısa basamakları es geçip Kapıya anahtarı soktuğumda içeriye geçtim ve arkamdan kapıyı kapattım.
Mutfağa girdiğimde akşam yemeği için tencereye su koydum ve kaynaması için altını yaktım.
Üzerimi çıkarıp, salaş bir tişörtle altıma tayt geçirdim. Saçlarımı ise bir topuz yapıp odadan çıktığımda mutfağa girdim ve kaynamış olan suya yavaşça makarnayı boşalttım.
Babamın gelmesine daha vardı. Bu yüzden biraz kestirebilme düşüncesiyle kendimi koltuğa attım ve masanın üstünde ki cipsi elime alarak televizyonu açtım.
" eagh, bozulmuş be bu " Ağzıma attığım ilk cipsle yüzüm buruşurken eski yerine atıvermiştim.
Netflix'e girmeye karar kılarak açtığımda, elbette ki izleyeceğim film Stranger Things'di!
Ayaklarımı sehpaya uzattım ve kafamın altına bir yastık yerleştirirken herşey tamamdı...
Ta ki zil çalana kadar. Oflayarak başlamak üzere olan filmi durdurdum.
Israrla çalan zil sinirlerimi bozmaya yeterken söylenmeden edememiştim elbette!
" geliyorum! Kapı kadar başınıza şimdi...."
Bu ıssız yerde kim gelmiş olabilirdi ki ?
Babamın gelmesine saatler vardı ve onun gelmesi imkansız görünüyordu.Belkide Ashley'di?
Belkide.
Bugünkü olay da benim için endişelenmiş olması muhtemeldi. Tişörtümü aşağıya çekiştirdim ve zilin kaynağına yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEM ÇİÇEĞİ - YANSIMA -
Teen FictionO iyi değildi , ya da kötü Kimseye zararı dokunmayan minik bir kızdı oysaki babasının gözünde. Nerden bilebilirdi kafasının içindeki nin bir melek olduğunu ? Nerden bilebilirdi sevdiği çocuğu, kurtarıcısı olarak bellemişken, aslında bir şeytana...