" Ateşi severim, bana evimi hatırlatıyor . Harlamaksa ayrı bir zevk, onu körüklüyor. "
🔱Boş geçen 40 dakikanın sonunda Ashley ile birlikte dışarı çıkmaya karar kıldığımızda , üzerimi düzelterek ayağa kalktım.
İlk dersimizdi fakat, hocamız ilk gün klasiği ile tanışma faslından sonra serbest bırakmıştı kaynaşabilmemiz adına.
Tabii kendisi de elindeki biten kahvesini doldurmak amacıyla yarım saat önce gitmiş, ve geri dönmemişti.
Sınıfın kapısından geçerken omzuma atılan kol ile birlikte, olduğum yerde dururken, etrafa yaydığı kokusu ile birlikte kim olduğunu kafamı çevirmeden bile anlayabilmiştim.
Tek sorun, ona bunu yapma hakkını kimin vermiş olduğuydu.
Tanışmış olabilirdik, ama bu ilk dakikadan samimi olacağım demek değildi.Bakışlarım önümde ilerleyen insanları izlerken Ashley de solumda yer almış,merakla bize bakıyordu. Bakışlarım ikisi arasında gelgitlerini sürdürürken, konuşacağımı anlayan Austin olaya direk müdahale ederek beni susturdu.
" Yakışıklı olduğumu biliyorum Mari, fakat bir yol rehberi olarak beni okulda gezdirmelisin. sonrasında istediğin kadar izleyebilirsin, söz"
bahçeye ulaştığımızda, Austin sigara içeceğini söyleyerek okulun arka kısmındaki çardaklara oturmuştuk .Ashley saçlarını bileğindeki tokayla toplarken, çaktırmadan Austinin olduğu tarafa bakışlarını atıyordu. ellerini gözlerine hafif siper ederek gökyüzüne bakışlarını çevirerek bıkkınca konuştu.
" Güneş feci yakıyor ya " derken gözleri Austinin siyah tişörtünde oyalandı. ardından cümlesine devam etti.
" Sen yanmadın mı Austin ?" dedi elleri buluzunun uçlarında gezindi. Ashleyin amacı, elbetteki onun ne giydiğinden değil, sohbet açma çabasıydı.
Austinin bakışları genç ikilide gezinirken, yüzündeki hafif sırıtmayla bakışları bana uğradı. gözlerinde canlanma hayat bulurken, gördüğümün sanrıdan farkı yoktu.
burnuma çalan duman kokusu göz temasımı koparıken Ashley de benim gibi yavaşça arakya döndü. okuldan yükselen duman, büyük bir yangının habercisiydi. etrafı saran duman hızla harlanarak etrafı sararken Austine dönen gözlerim , dili tutulmuşcasına en derinlerine bakıyordu.
kırmızı harelerine
ardından ise keyifli tınısı arkadaki yanma çıtırdılarıyla bomba etkisi bırakmıştı.
" Ateşi severim, bana evimi hatırlatıyor. Harlamaksa ayrı bir zevk, onu körüklüyor.
bölüm hiç içime sinmedi ama, umarım diğer bölümde telafi edebilirim. görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEM ÇİÇEĞİ - YANSIMA -
Teen FictionO iyi değildi , ya da kötü Kimseye zararı dokunmayan minik bir kızdı oysaki babasının gözünde. Nerden bilebilirdi kafasının içindeki nin bir melek olduğunu ? Nerden bilebilirdi sevdiği çocuğu, kurtarıcısı olarak bellemişken, aslında bir şeytana...